Będzie to trzecia edycja tego wydarzenia, którego organizatorami są Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego w Słupsku, Koszalińska Izba Przemysłowo – Handlowa i Słupska Izba Przemysłowo-Handlowa. Akcja jest skierowana do przedstawicieli firm otwartych na nowe kontakty biznesowe. Udział w tym przedsięwzięciu jest bezpłatny.
Jak informuje Monika Walczyk z Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w Słupsku, Środkowopomorski Business Mixer jest adresowany zarówno do dojrzałych doświadczonych przedsiębiorców jak i innowacyjnych startup’ów. Szybkie biznesowe rozmowy umożliwią uczestnikom nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi partnerami na trenie Pomorza Środkowego. Pozwolą na wymianę doświadczeń oraz krótkie biznesowe prezentacje. Udział w giełdzie kooperacyjnej jest szansą na nawiązanie trwałych relacji biznesowych przy niewielkim nakładzie czasu i pracy.
Środkowopomorski Business Mixer odbędzie 25 listopada w formie online. Zorganizowane zostaną wirtualne stoliki dla 5-6 osób, przy których każdy będzie miał możliwość zaprezentowania swojej działalności pozostałym uczestnikom. Każdy z uczestników odbędzie co najmniej trzy spotkania biznesowe - każde będzie trwało do 30 minut, wprowadzenia do każdego spotkania dokona przedstawiciel jednego z organizatorów. Przed datą wydarzenia jego uczestnicy otrzymają harmonogram spotkań wraz z linkami do „pokojów” online.
Organizatorzy oferują ponadto matchmaking i pitching, czyli odpowiedni dobór partnerów biznesowych praz swobodna możliwość prezentowania oferty. Możliwość zaprezentowania swojej firmy co najmniej 15 innym przedsiębiorcom. Dostępny będzie też katalog uczestników. Każdy z uczestników będzie mógł nawiązać próbne połączenie i wsparcie techniczne w przeddzień wydarzenia. Ponadto po zakończeniu giełdy organizatorzy oferują – na życzenie uczestnika - możliwość organizacji spotkań indywidualnych po wydarzeniu.
Organizatorzy podkreślają, że bazując na własnej wiedzy na temat przedsiębiorczości w Regionie, na temat firm oraz otrzymanych opisach działalności, wyłonią grupy do rozmów takie, aby każda minuta była wykorzystana jak najefektywniej.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba uczestników jest ograniczona. Organizatorzy zapraszają po jednym przedstawicielu z każdej zgłoszonej firmy. Pierwszeństwo udziału mają członkowie izb - organizatorów wydarzenia (tj. KIPH, SIPH) oraz partnerzy i inwestorzy z obszaru Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz najemcy Słupskiego Inkubatora Technologicznego, zarządzanych przez PARR.
Liczba uczestników jest ograniczona. Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby uczestników do 70 proc. firm produkcyjnych i 30 proc. firm usługowych.
Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować na stronie https://app.evenea.pl/event/sbm3. Zgłoszenia przyjmowane są do 23 listopada br. Spotkanie odbędzie się 25 listopada.
