Ważny komunikat dla klientów Biedronki. Co zrobić, gdy zgubimy lub uszkodzimy kartę lojalnościową?

Bartłomiej Ciepielewski
Bartłomiej Ciepielewski
Osoby, które znajdą kartę Moja Biedronka mogą odesłać ją na adres Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta".
Osoby, które znajdą kartę Moja Biedronka mogą odesłać ją na adres Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". Adam Jankowski / Polska Press
Karty „Moja Biedronka” cieszą się ogromnym zainteresowaniem, o czym świadczy ponad 17 mln wydanych egzemplarzy. To dzięki nim można korzystać z rabatów i promocji lub odbierać prezenty lojalnościowe. Co jednak, w przypadku, gdy zgubimy lub zniszczymy kartę? Sieć wydała nowy komunikat w tej sprawie.

Spis treści

Klienci w Polsce wyrobili już ponad 17 milionów kart "Moja Biedronka". W ramach tego programu lojalnościowego można sporo zaoszczędzić, korzystając z promocji, rabatów, voucherów lub uczestnicząc w specjalnych konkursach.

- O ile transakcje w 2022 roku przyniosły użytkownikom kart oszczędności warte około 7,7 mld zł, to tylko w okresie od stycznia do końca sierpnia br. w ich portfelach dzięki Mojej Biedronce pozostało aż 8 mld zł, co daje imponujący wynik niemal 16 mld zł oszczędności w nieco ponad półtora roku - informowała sieć w komunikacie prasowym.

Osoby, które chcą dołączyć do „Mojej Biedronki”, mogą zainstalować aplikację mobilną lub wyrobić kartę klienta. Jak to zrobić w prosty sposób?

Jak wyrobić kartę „Moja Biedronka”?

Wyrobienie karty „Moja Biedronka” jest bezpłatne i może to zrobić każdy klient. W tym celu wystarczy poprosić o nią sprzedawcę, a potem zarejestrować za pośrednictwem Internetu lub przez telefon.

Jak aktywować kartę? Proces rejestracji jest prosty i zajmie nam kilka minut. Najpierw należy odwiedzić stronę internetową moja.biedronka.pl i kliknąć odnośnik „Zarejestruj plastikową kartę”. Po uzupełnieniu danych takich jak imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu karta zostanie aktywowana.

Druga możliwość to aktywacja telefoniczna poprzez infolinię klienta (nr 22 20 53 400). W trakcie rozmowy z konsultantem konieczne będzie podanie numeru karty, a także podstawowych danych osobowych. Wymagane jest również utworzenie hasła, zapewniającego dostęp do konta. Osoby, które nie chcą nosić ze sobą „plastiku”, mogą założyć konto w aplikacji „Moja Biedronka” dostępnej na telefonach z systemem Android oraz iOS.

Przeczytaj również:Butelki zwrotne zyskają nowe etykiety. Ważna zmiana przepisów wchodzi w życie

Utrata karty Biedronki - komunikat dla klientów

Zgubiona lub zniszczona karta „Moja Biedronka” może być poważnym problemem. Klienci mają jednak wtedy do wyboru dwie możliwości:

  • skanowanie karty, korzystając z aplikacji Biedronki,
  • podawanie numeru telefonu, który został przypisany do karty lojalnościowej.

Sieć przypomina również, że do każdej karty przypisywane są dwa breloki, czyli mniejsze jej odpowiedniki, z których również można korzystać. Warto jednocześnie podkreślić, że Biedronka nie wydaje duplikatów, więc zgłoszenie tego faktu w sklepie nie rozwiąże naszego problemu.

Pomimo wymienionych wyżej rozwiązań sieć zachęca także do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, które udzieli pomocy w tej sprawie i odpowie na wszystkie pytania.

- W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi - przekazał portalowi Interia Dawid Krzyżanowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta.

W przypadku znalezienia karty innego klienta można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub udać się do najbliższego sklepu Biedronka, by przekazać ją personelowi. Jak podkreśla przedstawiciel Biedronki Dawid Krzyżanowski, inna możliwość to „przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta”.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu