Spis treści
Klienci w Polsce wyrobili już ponad 17 milionów kart "Moja Biedronka". W ramach tego programu lojalnościowego można sporo zaoszczędzić, korzystając z promocji, rabatów, voucherów lub uczestnicząc w specjalnych konkursach.
- O ile transakcje w 2022 roku przyniosły użytkownikom kart oszczędności warte około 7,7 mld zł, to tylko w okresie od stycznia do końca sierpnia br. w ich portfelach dzięki Mojej Biedronce pozostało aż 8 mld zł, co daje imponujący wynik niemal 16 mld zł oszczędności w nieco ponad półtora roku - informowała sieć w komunikacie prasowym.
Osoby, które chcą dołączyć do „Mojej Biedronki”, mogą zainstalować aplikację mobilną lub wyrobić kartę klienta. Jak to zrobić w prosty sposób?
Jak wyrobić kartę „Moja Biedronka”?
Wyrobienie karty „Moja Biedronka” jest bezpłatne i może to zrobić każdy klient. W tym celu wystarczy poprosić o nią sprzedawcę, a potem zarejestrować za pośrednictwem Internetu lub przez telefon.
Jak aktywować kartę? Proces rejestracji jest prosty i zajmie nam kilka minut. Najpierw należy odwiedzić stronę internetową moja.biedronka.pl i kliknąć odnośnik „Zarejestruj plastikową kartę”. Po uzupełnieniu danych takich jak imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu karta zostanie aktywowana.
Druga możliwość to aktywacja telefoniczna poprzez infolinię klienta (nr 22 20 53 400). W trakcie rozmowy z konsultantem konieczne będzie podanie numeru karty, a także podstawowych danych osobowych. Wymagane jest również utworzenie hasła, zapewniającego dostęp do konta. Osoby, które nie chcą nosić ze sobą „plastiku”, mogą założyć konto w aplikacji „Moja Biedronka” dostępnej na telefonach z systemem Android oraz iOS.
Przeczytaj również:Butelki zwrotne zyskają nowe etykiety. Ważna zmiana przepisów wchodzi w życie
Utrata karty Biedronki - komunikat dla klientów
Zgubiona lub zniszczona karta „Moja Biedronka” może być poważnym problemem. Klienci mają jednak wtedy do wyboru dwie możliwości:
- skanowanie karty, korzystając z aplikacji Biedronki,
- podawanie numeru telefonu, który został przypisany do karty lojalnościowej.
Sieć przypomina również, że do każdej karty przypisywane są dwa breloki, czyli mniejsze jej odpowiedniki, z których również można korzystać. Warto jednocześnie podkreślić, że Biedronka nie wydaje duplikatów, więc zgłoszenie tego faktu w sklepie nie rozwiąże naszego problemu.
Pomimo wymienionych wyżej rozwiązań sieć zachęca także do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, które udzieli pomocy w tej sprawie i odpowie na wszystkie pytania.
- W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi - przekazał portalowi Interia Dawid Krzyżanowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta.
W przypadku znalezienia karty innego klienta można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub udać się do najbliższego sklepu Biedronka, by przekazać ją personelowi. Jak podkreśla przedstawiciel Biedronki Dawid Krzyżanowski, inna możliwość to „przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta”.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?