5 z 7

fot. 123rf.com
KULTURA ORGANIZACYJNA MA ZNACZENIE
Eksperci Manpower zauważają, że w dobie rekordowego niedoboru talentów przedsiębiorcy, którzy nie będą inwestowali w rozwój kultury organizacyjnej, mogą mieć trudności w obszarze realizacji swojej strategii biznesowej i utrzymania najlepszych specjalistów w firmie.
Z badań opracowanych w raporcie z grudnia 2021, „What makes workers thrive”, wynika, że 3 na 4 pracowników chce czuć motywację i pasję w swojej pracy.
6 z 7

fot. Shutterstock
PROAKTYWNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA – WARTOŚCIĄ DLA FIRM ORAZ PRACOWNIKÓW
Zarówno pracownicy jak i konsumenci chcą współpracować z organizacjami, które mają na uwadze dobro lokalnych społeczności
i wdrażają proekologiczne rozwiązania.
„64 proc. pracowników chce, by ich codzienna praca miała pozytywny wpływ na społeczność, w której żyją” – Raport Manpower.