Wkrótce nie zrobisz już przelewu za pośrednictwem Blue Media. Firmę czeka istotna zmiana. „Za cel przyjęliśmy usuwanie barier”

Maciej Badowski
Opracowanie:
W 2022 r. za pośrednictwem produktów Blue Media dokonano około 600 mln transakcji. Obrót na usługach wyniósł ponad 40 mld zł.
W 2022 r. za pośrednictwem produktów Blue Media dokonano około 600 mln transakcji. Obrót na usługach wyniósł ponad 40 mld zł. Przemyslaw Swiderski/ Polska Press
Już wkrótce nie zrobisz przelewu za pośrednictwem Blue Media? Firma poinformowała, że rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki Autopay. Co to oznacza dla konsumentów?

Spis treści

Blue Media – co to za firma?

Blue Media istnieje od 1999 roku. Za jej pośrednictwem mogliśmy dokonać szybkich płatności za rachunki za pośrednictwem internetu, doładować telefon komórkowy online. Ponadto oferowała system natychmiastowych przelewów międzybankowych BlueCash czy płatności automatyczne Autopay za przejazdy na autostradach. Jak wskazano w komunikacie, to właśnie uruchomienie w 2019 roku aplikacji Autopay, „było dla Blue Media przełomowym momentem”.

– Nasza firma zawsze miała wyjątkową startupową energię, byliśmy inicjatorami zmian technologicznych na rynku, ale zawsze pozostawaliśmy w pewnym sensie w tle, jako zaufany i sprawdzony partner dla biznesu, który zapewnia bezpieczeństwo płatności klientów – komentuje Andrzej Antoń, współzałożyciel oraz CEO Blue Media.

Blue Media zmienia się na Autopay. Co się zmieni dla klientów?

Jak poinformowano, zmiany, które wprowadza rebranding, będą przebiegały stopniowo, aby „przyzwyczaić otoczenie biznesowe i dotychczasowych klientów do nowej marki”. – W pierwszym kroku Autopay zaprezentuje nowe logo, identyfikację wizualną i misję marki parasolowej – podano.

– Jako Autopay skupiamy się na dostarczeniu wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Za cel przyjęliśmy usuwanie barier, które stoją na drodze realizacji planów naszych klientów – czy to w procesie płatności za zakupy, czy w czasie podróży. Stawiamy na inteligentną technologię: wygodną, intuicyjną i zautomatyzowaną – wyjaśnia Antoń.

600 mln transakcji w 2022 roku

W 2022 r. za pośrednictwem produktów Blue Media dokonano około 600 mln transakcji. Obrót na usługach wyniósł ponad 40 mld zł. Statystycznie oznacza to, że płatności online Blue Media obsłużyły zakupy i przepływy statystycznego Polaka (np. płatności za rachunki) na kwotę ponad 1 tys. zł. Z usług Blue Media korzysta 35 tysięcy firm, a każdego miesiąca z płatności online Blue Media korzysta 10 mln osób.

Docelowo pod nową marką parasolową Autopay działać będą: Blue Media, Autopay Mobility oraz niemiecka spółka Autopay GmbH.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Coraz więcej chętnych na kredyty ze zmienną stopą

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu