Żabka stawia na innowacje. Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami

AIP
Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami.
Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami. Sylwia Dąbrowa
Nowy otwarty format, transformacja cyfrowa i zmiany technologiczne. Sieć sklepów odpowiada na potrzeby klientów. - Galaxy jest formatem otwartym i ciągle dokonujemy zmian. W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy blisko 100 różnego typu innowacji w trzech płaszczyznach- mówi wiceprezes zarządu Żabka Polska.

Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami. Przedstawiciele firmy chwalą się, ze pomimo tego, że sieć nie posiada sklepu online, to aplikacja żappka jest jedną z najpopularniejszych w Polsce.

- Galaxy jest formatem otwartym i ciągle dokonujemy zmian. W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy blisko 100 różnego typu innowacji w trzech płaszczyznach. Przede wszystkim jeśli chodzi o wystrój sklepu i format sklepu. Drugą rzeczą jaką wprowadziliśmy jest innowacyjny asortyment, a w trzecim obszarze zmieniliśmy komunikację- tłumaczy w rozmowie z AIP Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w Żabka Polska.

- Nowe galaxy oznacza dotarcie do klienta wszędzie tam gdzie on jest oraz rozbudowujemy format o oferty sezonowe. W tej chwili pracujemy nad formatem tranzytowym, czyli tam gdzie klient przechodzi. Mam tu na myśli przystanki dworców, metra czy autobusowe- dodaje.

Jeśli chodzi o innowacyjny asortyment, przedstawicielka sieci sklepów chwali się trzema premierami tygodniowo. Mają to być innowacyjne produkty, często niedostępne w innych sieciach.

Stawiamy na produkty które stanowią gotowe rozwiązania, czy to są przekąski, płynne przekąski, soki czy dania gotowe- mówi Grabowska.- Nie zapominamy o naszych dobrych destynacyjnych kategoriach gdzie klient zawsze od nas oczekuje innowacji jak napoje czy energetyki.

W przypadku warstwy komunikacyjnej największą zmianą jest wprowadzenie aplikacji mobilnej.

- Wdrożyliśmy także nasz kanał na YouTubie, a także intensywnie rozpoczęliśmy swoją obecność w mediach społecznościowych współpracując z influencerami- wymienia ekspertka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Jaką decyzję podejmie w grudniu RPP?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu