Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami. Przedstawiciele firmy chwalą się, ze pomimo tego, że sieć nie posiada sklepu online, to aplikacja żappka jest jedną z najpopularniejszych w Polsce.
- Galaxy jest formatem otwartym i ciągle dokonujemy zmian. W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy blisko 100 różnego typu innowacji w trzech płaszczyznach. Przede wszystkim jeśli chodzi o wystrój sklepu i format sklepu. Drugą rzeczą jaką wprowadziliśmy jest innowacyjny asortyment, a w trzecim obszarze zmieniliśmy komunikację- tłumaczy w rozmowie z AIP Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w Żabka Polska.
- Nowe galaxy oznacza dotarcie do klienta wszędzie tam gdzie on jest oraz rozbudowujemy format o oferty sezonowe. W tej chwili pracujemy nad formatem tranzytowym, czyli tam gdzie klient przechodzi. Mam tu na myśli przystanki dworców, metra czy autobusowe- dodaje.
Jeśli chodzi o innowacyjny asortyment, przedstawicielka sieci sklepów chwali się trzema premierami tygodniowo. Mają to być innowacyjne produkty, często niedostępne w innych sieciach.
Stawiamy na produkty które stanowią gotowe rozwiązania, czy to są przekąski, płynne przekąski, soki czy dania gotowe- mówi Grabowska.- Nie zapominamy o naszych dobrych destynacyjnych kategoriach gdzie klient zawsze od nas oczekuje innowacji jak napoje czy energetyki.
W przypadku warstwy komunikacyjnej największą zmianą jest wprowadzenie aplikacji mobilnej.
- Wdrożyliśmy także nasz kanał na YouTubie, a także intensywnie rozpoczęliśmy swoją obecność w mediach społecznościowych współpracując z influencerami- wymienia ekspertka.