Żabka stawia na innowacje. Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami

AIPZaktualizowano 

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Nowy otwarty format, transformacja cyfrowa i zmiany technologiczne. Sieć sklepów odpowiada na potrzeby klientów. - Galaxy jest formatem otwartym i ciągle dokonujemy zmian. W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy blisko 100 różnego typu innowacji w trzech płaszczyznach- mówi wiceprezes zarządu Żabka Polska.

Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami. Przedstawiciele firmy chwalą się, ze pomimo tego, że sieć nie posiada sklepu online, to aplikacja żappka jest jedną z najpopularniejszych w Polsce.

- Galaxy jest formatem otwartym i ciągle dokonujemy zmian. W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy blisko 100 różnego typu innowacji w trzech płaszczyznach. Przede wszystkim jeśli chodzi o wystrój sklepu i format sklepu. Drugą rzeczą jaką wprowadziliśmy jest innowacyjny asortyment, a w trzecim obszarze zmieniliśmy komunikację- tłumaczy w rozmowie z AIP Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w Żabka Polska.

- Nowe galaxy oznacza dotarcie do klienta wszędzie tam gdzie on jest oraz rozbudowujemy format o oferty sezonowe. W tej chwili pracujemy nad formatem tranzytowym, czyli tam gdzie klient przechodzi. Mam tu na myśli przystanki dworców, metra czy autobusowe- dodaje.

Jeśli chodzi o innowacyjny asortyment, przedstawicielka sieci sklepów chwali się trzema premierami tygodniowo. Mają to być innowacyjne produkty, często niedostępne w innych sieciach.

Stawiamy na produkty które stanowią gotowe rozwiązania, czy to są przekąski, płynne przekąski, soki czy dania gotowe- mówi Grabowska.- Nie zapominamy o naszych dobrych destynacyjnych kategoriach gdzie klient zawsze od nas oczekuje innowacji jak napoje czy energetyki.

W przypadku warstwy komunikacyjnej największą zmianą jest wprowadzenie aplikacji mobilnej.

- Wdrożyliśmy także nasz kanał na YouTubie, a także intensywnie rozpoczęliśmy swoją obecność w mediach społecznościowych współpracując z influencerami- wymienia ekspertka.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3