Żabka stawia na innowacje. Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami

AIP
Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami.
Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami. Sylwia Dąbrowa
Nowy otwarty format, transformacja cyfrowa i zmiany technologiczne. Sieć sklepów odpowiada na potrzeby klientów. - Galaxy jest formatem otwartym i ciągle dokonujemy zmian. W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy blisko 100 różnego typu innowacji w trzech płaszczyznach- mówi wiceprezes zarządu Żabka Polska.

Zmiana formatu ma umożliwić sklepom wejście w cyfrową komunikację z klientami. Przedstawiciele firmy chwalą się, ze pomimo tego, że sieć nie posiada sklepu online, to aplikacja żappka jest jedną z najpopularniejszych w Polsce.

- Galaxy jest formatem otwartym i ciągle dokonujemy zmian. W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy blisko 100 różnego typu innowacji w trzech płaszczyznach. Przede wszystkim jeśli chodzi o wystrój sklepu i format sklepu. Drugą rzeczą jaką wprowadziliśmy jest innowacyjny asortyment, a w trzecim obszarze zmieniliśmy komunikację- tłumaczy w rozmowie z AIP Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w Żabka Polska.

- Nowe galaxy oznacza dotarcie do klienta wszędzie tam gdzie on jest oraz rozbudowujemy format o oferty sezonowe. W tej chwili pracujemy nad formatem tranzytowym, czyli tam gdzie klient przechodzi. Mam tu na myśli przystanki dworców, metra czy autobusowe- dodaje.

Jeśli chodzi o innowacyjny asortyment, przedstawicielka sieci sklepów chwali się trzema premierami tygodniowo. Mają to być innowacyjne produkty, często niedostępne w innych sieciach.

Stawiamy na produkty które stanowią gotowe rozwiązania, czy to są przekąski, płynne przekąski, soki czy dania gotowe- mówi Grabowska.- Nie zapominamy o naszych dobrych destynacyjnych kategoriach gdzie klient zawsze od nas oczekuje innowacji jak napoje czy energetyki.

W przypadku warstwy komunikacyjnej największą zmianą jest wprowadzenie aplikacji mobilnej.

- Wdrożyliśmy także nasz kanał na YouTubie, a także intensywnie rozpoczęliśmy swoją obecność w mediach społecznościowych współpracując z influencerami- wymienia ekspertka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Coraz więcej osób chętnych do zmiany pracy

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu