AmRest wcześniej podał, że odnotował 28,2 mln euro skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2024 r. wobec 28,8 mln euro zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 60,3 mln euro wobec 52,9 mln euro zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 659,5 mln euro w III kw. 2024 r. wobec 632,8 mln euro rok wcześniej.
Liczba restauracji zarządzanych przez AmRest osiągnęła 2 185 po otwarciu 21 nowych restauracji w ciągu III kwartału.
W I-III kw. 2024 r. spółka miała 3 mln euro skonsolidowanego zysku netto wobec 49,2 mln euro zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1 890,9 mln euro w porównaniu z 1 802,7 mln euro rok wcześniej.
AmRest to jeden z wiodących publicznie notowanych operatorów restauracji w Europie, posiada portfolio rozpoznawalnych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi restauracje pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także pod markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Bacoa i Blue Frog. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.
Źródło: spółka/isbnews
