5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-biznes w okresie świątecznym

Maciej Badowski AIP
Udostępnij:
W listopadzie i grudniu sklepy internetowe odnotowują o 30 proc. większe zyski niż w pozostałych miesiącach roku. Niestety wielu e-sprzedawców popełnia w tym czasie również błędy, które mogą zaprzepaścić szansę na wysokie przychody ze sprzedaży online. Jakich działań szczególnie warto unikać?

Okres poprzedzający nadejście świąt Bożego Narodzenia – od tzw. Czarnego Piątku aż do Wigilii – to gorący czas w e-commerce. Sklepy internetowe osiągają wtedy od 50 do nawet 100 proc. wyższe przychody w porównaniu z resztą dni roboczych w roku, wynika z badania RJ Metrics. Niestety wielu e-sprzedawców, planując strategię działań dla sklepu popełnia katastrofalne błędy, które nie tylko mogą przekreślić wysokie przedświąteczne przychody, ale również skutecznie zniechęcić internautów do dokonywania w nich zakupów. Eksperci z Sociomantic Labs wskazują 5 błędów, których szczególnie warto się wystrzegać.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Strefa Biznesu
Dodaj ogłoszenie