5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-biznes w okresie świątecznym

Maciej Badowski AIP
W listopadzie i grudniu sklepy internetowe odnotowują o 30 proc. większe zyski niż w pozostałych miesiącach roku. Niestety wielu e-sprzedawców popełnia w tym czasie również błędy, które mogą zaprzepaścić szansę na wysokie przychody ze sprzedaży online. Jakich działań szczególnie warto unikać?

Okres poprzedzający nadejście świąt Bożego Narodzenia – od tzw. Czarnego Piątku aż do Wigilii – to gorący czas w e-commerce. Sklepy internetowe osiągają wtedy od 50 do nawet 100 proc. wyższe przychody w porównaniu z resztą dni roboczych w roku, wynika z badania RJ Metrics. Niestety wielu e-sprzedawców, planując strategię działań dla sklepu popełnia katastrofalne błędy, które nie tylko mogą przekreślić wysokie przedświąteczne przychody, ale również skutecznie zniechęcić internautów do dokonywania w nich zakupów. Eksperci z Sociomantic Labs wskazują 5 błędów, których szczególnie warto się wystrzegać.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Strefa Biznesu - Sytuacja na rynku pracy w 2023 roku

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu
Dodaj ogłoszenie