Asbis jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Aby przyspieszyć swoją ekspansję w segmencie gier, Asbis nawiązał współpracę z firmą Simagic, znanym producentem kompletnych ekosystemów symulacyjnych. Nowa oferta gamingowa marki Lorgar będzie dostępna na rynkach EMEA do końca 2024 r.
- Marki własne zawsze były dla nas istotne. Lorgar jest jedną z najmłodszych marek w naszym portfelu i wpisuje się w rosnący segment produktów gamingowych. Lorgar właśnie przeszedł kompletny rebranding oraz został wzmocniony nie tylko nowymi produktami, ale też weszliśmy w całkowicie nowy segment symulatorów wyścigowych i gier symulacyjnych. Jest to wciąż szybko rosnący segment, w którym chcemy być obecni, oferując naszym klientom w regionie EMEA wysokiej jakości kompletne rozwiązania. Naszą ekspansję w tym segmencie wesprzemy współpracą z firmą Simagic – powiedział Serhei Kostevitch, prezes Grupy Asbis.
Linia produktów Lorgar obejmuje różne kategorie niezbędne do kompletnych konfiguracji gier, wyścigów i transmisji strumieniowej. Obecnie Lorgar to ponad 30 nowych produktów w 9 różnych kategoriach gamingowych, w tym: monitory, kokpity, meble, kamery, mikrofony, klawiatury, komputery, zestawy słuchawkowe, myszy. Wszystko w ramach utworzonej platformy produktowej "Ready to Play".
Asbis Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Źródło: spółka
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!
