Do awarii w mBanku doszło około godz. 10.30, to w tedy internauci zaczęli zgłaszać pierwsze problemy z działaniem bankowości elektronicznej, zarówno na komputerach stacjonarnych jak i na aplikacjach mobilnych. Awaria dotyczy przede wszystkim przelewów,zarówno zewnętrznych, jak i pomiędzy własnymi kontami.
- Nie działa wykonanie przelewów ani przez WWW ani przez aplikację mobilną - alarmuje Adam na stronie DownDetector. - Faktycznie nic nie działa, ani rachunki prywatne, ani firmowe. Trochę mnie to martwi, mam nadzieję, że szybko się problemy rozwiążą - dodaje Mateusz.
W ciągu godziny odnotowano ponad 400 zgłoszeń awarii z obszaru całej Polski. Najwięcej z woj. śląskiego i mazowieckiego. Dochodzi do sytuacji, kiedy przelewy są nieprawidłowo księgowane, dublowane lub w ogóle nie są realizowane.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
PROGRAM TYDZIEŃ: Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego
