Bank PKO BP innowacje tworzy ze start-upami. Został za to zwycięzcą The Heart Innovation Awards 2017

AIP
mat. prasowe
Od początku tego roku przedsiębiorcy będący klientami PKO Banku Polskiego oraz korzystający z terminali eService mają do dyspozycji gotowe i kompleksowe narzędzie do podniesienia efektywności sprzedaży. To efekt inwestycji Banku w start-up fintechowy firmę ZenCard, która oferuje ona zaawansowane narzędzia i wsparcie przy konstruowaniu programów lojalnościowych. Współpraca ta została doceniona w konkursie The Heart Innovation Awards 2017.

W pierwszej edycji konkursu The Heart Open Innovation Awards 2017 nagrodzona została współpraca PKO Banku Polskiego i spółki fintechowej ZenCard. Kapituła składająca się z przedstawicieli korporacji aktywnie działających w świecie start-upów doceniła kooperację prowadzącą do wdrożenia innowacji technologicznych, rozszerzenia oferty, tworzenia nowych doświadczeń klientów.
Jury nominowało Bank również w kategoriach ”Organizacja” - za zaangażowanie w rozwój ekosytemu start-upów oraz ”Korporacyjny inwestor” - za wspieranie młodych spółek technologicznych. Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji i Doświadczeń Klienta w PKO Banku Polskim, zdobył nominację w kategorii „Lider”.

PKO Bank Polski jako pierwsza polska instytucja finansowa, bezpośrednio zainwestował w start-up fintechowy firmę ZenCard, która dzięki temu dołączyła do Grupy Kapitałowej Banku. Oferuje ona zaawansowane narzędzia i wsparcie przy konstruowaniu programów lojalnościowych.

W 2017 roku spółka przygotowała dwa duże projekty z ogólnopolskimi sieciami handlowymi - kampanię promocyjną dla Visy i Makro oraz współpracę z siecią drogerii Super-Pharm

.

Oferta ZenCard dla klientów firmowych Banku obejmuje doradztwo w zakresie przygotowania kampanii, indywidualnie przygotowywane regulaminy promocji, komunikację z klientami poprzez SMS, obsługę posprzedażową w postaci raportów z kampanii, szkolenie personelu, materiały marketingowe, a także zapewnienie zgodności z RODO. Mogą z niej skorzystać mikrofirmy, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz korporacje. Równolegle ZenCard rozpoczyna ekspansję zagraniczną. Działając wspólnie z OP Financial Group przetestuje, a następnie wdroży swoje rozwiązanie dla klientów biznesowych największego fińskiego banku.

The Heart Open Innovation Awards 2017 to konkurs dla korporacji, które tworzą innowacje we współpracy z ekosystemem start-upów. Jego celem jest promocja firm, które aktywnie wykorzystują zewnętrzne źródła innowacji, budują partnerskie relacje i z sukcesami wdrażają najlepsze rozwiązania. Konkurs zorganizowany został przez The Heart Warsaw, europejskie centrum współpracy korporacji i startupów.

- Jesteśmy dumni, że PKO Bank Polski został po raz pierwszy wyróżniony nagrodą w konkursie doceniającym współpracę ze środowiskiem start-upowym. Jestem przekonany, że nasze działania związane z realizowaniem dedykowanych programów akceleracyjnych oraz bezpośrednia współpraca ze start-upami w obszarze fintech ułatwi nam cyfrową transformację i zmianę na polskim rynku finansowym – powiedział Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji i Doświadczeń Klienta w PKO Banku Polskim.
- Nasza współpraca przynosi korzyści obu stronom i jest elementem dokonującej się na rynku ewolucji w podejściu do wdrażania nowych rozwiązań – dodał Jarosław Sygitowicz, wiceprezes Zarządu ZenCard.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu