- Chcemy lepiej wykorzystać infrastrukturę banku, chcemy zdywersyfikować źródła finansowania, mieć więcej kredytów złotowych z wyższą marżą - podał w oficjalnym komunikacie Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku. - Będziemy nadal nastawieni na akwizycję młodych klientów.
- Planujemy unifikację brandów, których używamy - dodaje. - Z badań wynikało, że największy potencjał rozwojowy ma mBank, stąd pozostałe marki zostaną zastąpione tą marką. Oczekujemy, że pełna integracja marek nastąpi z końcem 2013, więc w praktyce od początku 2014 roku będziemy funkcjonowali pod jednym brandem.
Po przyjęciu wspólnej marki bank ma stworzyć sieć uniwersalnych oddziałów, zapewniających obsługę klientów indywidualnych i firmy.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?