Portfolio Fashion House w Polsce składa się z trzech centrów outletowych o łącznej powierzchni przekraczającej 50 tys. mkw. Wśród ponad 210 najemców oferujących zarówno luksusowe, jak i popularne marki międzynarodowe i krajowe. Do zarządzania outletami Fashion House Deutsche AM zaangażował PRÔM – spółkę joint venture powołaną przez Peakside Capital i ROS Retail Outlet Shopping.
- Dzięki tej transakcji możemy zamknąć uruchomiony w 2007 roku fundusz Polonia Property Fund II Ltd, uzyskując jednocześnie atrakcyjne stopy zwrotu dla naszych inwestorów. Jako że sprzedawany portfel w dalszym ciągu posiada duży potencjał wzrostu, cieszymy się, że za pośrednictwem naszej spółki joint venture, nadal będziemy zaangażowani w ich rozwój - powiedział Stefan Aumann, partner w Peakside Capital.
- Przejęcie portfolio outletów Fashion House uzupełnia nasze inwestycje w tradycyjne centra handlowe, otwierając nam tym samym drogę do kolejnych inwestycji z ekspozycją na mniejsze ryzyko– powiedział Georg Allendorf, dyrektor nieruchomości na Europę w Deutsche Asset Management. – Nabyte przez nas centra outletowe cieszą się w Polsce doskonałą rozpoznawalnością. Wraz z nowym zarządzającym, firmą PRÔM, będziemy wspólnie pracowali nad dalszym wzmacnianiem ich pozycji.
- Dziękujemy firmie Deutsche Asset Management za możliwość współpracy i realizacji wspólnej wizji - dodał Thomas Reichenauer, dyrektor zarządzający PRÔM. – Zamierzamy utrzymać ugruntowaną pozycję outletów poprzez umocnienie naszych relacji z markami oraz partnerami biznesowymi, a także nieustanne uatrakcyjnianie ofert dla klientów- dodaje.
PRÔM będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie centrami od końca czerwca, po okresie przejściowym. Na dzień 31 marca Deutsche Asset Management dysponował aktywami w wysokości 51 mld EUR (54,6 mld USD), Po nabyciu portfela Fashion House wartość polskich aktywów firmy wynosi 1,65 mld EUR.
OBEJRZYJ WIDEO:
Co drugi Polak planuje w tym roku wyjechać na wakacje
