Pomysłodawcą DDOB.com jest Bartek Sibiga, który w 2015 roku dostrzegł potencjał młodych twórców działających w Internecie. Zauważył, że są oni w stanie generować znacznie większe zasięgi niż tradycyjne media. Wykorzystując wiedzę ze studiów informatycznych stworzył platformę społecznościową, która zrzesza i wspiera influencerów, a także łączy ich z reklamodawcami.
DDOB.com gromadzi obecnie blogerów, youtuberów i instagramowiczów z różnych kategorii: kosmetyki, porady, kuchnia, podróże i DIY. Pomaga im rozwijać swoje kanały blogowe/vlogowe i profile w social media, a także pośredniczy w kontakcie z markami. Platformę wspierają ambasadorzy, którzy – oprócz jej reprezentowania i promowania – tworzą unikalne treści.
DDOB.com specjalizuje się w teen marketingu. Dzięki innowacyjnemu podejściu do komunikacji z młodymi klientami i efektywnemu docieraniu do tej wymagającej grupy docelowej poprzez jej liderów opinii reklamodawcy korzystający z usług DDOB.com mogą zoptymalizować wyniki swoich kampanii, a w rezultacie zwiększyć sprzedaż.
Platforma wykorzystuje crowdsourcing w tworzeniu treści (content marketing), realizuje niestandardowe akcje dla marek z różnych branż oraz działania zasięgowe na Instagramie.
- Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dobieramy odpowiednich influencerów do promowania marki w mediach społecznościowych. Co więcej, zapewniamy automatyzację całego procesu tworzenia kampanii. Dbamy o to, aby wszystkie ze stron układu korzystały z podjętej współpracy. Bazujemy na analizach i jesteśmy na bieżąco z trendami panującymi w Internecie. Realizujemy kompleksowe akcje – począwszy od koncepcji, poprzez negocjacje, a skończywszy na podsumowaniu wyników – mówi Bartek Sibiga CEO i założyciel DDOB (grupa AdNext).
Z potencjału DDOB.com skorzystały już takie marki jak: Samsung, L’Oreal, Allegro, Inglot, Show Room, Garnier, sieć aptek DOZ, Durex, Uczelnia Łazarskiego, DaWanda, Nestle i Coty. Do tej pory hasztagami #ddob i #ddobinsta otagowano ponad 230 tys. zdjęć na Instagramie.