Pierwszą w Polsce pizzę neapolitańską z włoskim certyfikatem zjeść można w Poznaniu!
Nie chrupie i nie ma na sobie wielu dodatków, pizza neapolitańska po wypieczeniu ma pulchne i aromatyczne ranty, ale środek jest cienki i wilgotny. Składa się...
Tak zmieniają się social media [TOP 10]
Zapraszamy na kolejny odcinek z serii marketingowe podsumowanie miesiąca, w którym dowiecie się co zmieniło się w zakresie reklamy, jakie narzędzia, rozwiązania...
Grupa Chorten. 50 sklepów pod nowym logo - Sasanka
W ramach nowego konceptu Grupy Chorten – Sasanka, skierowanego do małych sklepów, współpracę podjęło już 50 punktów detalicznych w trzech województwach....
Superbrands 2018. Piątnica wśród najsilniejszych marek w Polsce!
Marka Piątnica zdobyła tytuł Superbrands 2018, plasując się na 6. pozycji wśród najbardziej polecanych marek w Polsce. Polska spółdzielnia wyprzedziła takich...
Code&Pepper. Czyli jak firma z Suwałk wpłynęła na politykę Trumpa
Kiedy realizowali aplikację dla Christiana Louboutina (tego od luksusowych butów), byli częścią dużego projektu. Pracowały nad nim zespoły, które znajdowały się...
Klienci na wyciągnięcie ręki
Smartfon i tablet to bezcenne źródło informacji o swoim właścicielu, a firmy coraz żywiej zainteresowane są wykorzystaniem tych danych. Dane z mobile mogą...
Konferencja Marketing & Media Summit 2017 coraz bliżej
Już tylko tydzień został do konferencji Marketing & Media Summit 2017, która odbędzie się 20 listopada 2017 roku w Warszawie, w Auli Uniwersytetu SWPS....
Jak możesz dotrzeć z reklamą do właścicieli smartfonów?
Przygotowując kampanię reklamową na urządzenia przenośne należy zastanowić się do kogo chcemy dotrzeć. Może wydawać się to oczywiste, ale zbyt wiele firm...
Call of Duty wraca do korzeni. Przenieś się na pole biwy II wojny światowej
Call of Duty, to seria gier komputerowych o tematyce wojennej, których głównym wydawcą jest amerykańskie przedsiębiorstwo Activison. W najnowszej części...
Sempai. Po mistrzowsku znajdują pieniądze w wyszukiwarkach
Ludzie z białostockiej firmy Sempai potrafią klikanie w necie przełożyć na zyski swoich klientów
Seks w marketingu: kolor zdradza walory kochanka
Kolorystyka może być ważnym czynnikiem marketingowym. W ocenie psychologów przywiązanie do określonego koloru wiele mówi o człowieku. I jako potencjalnym...
Wielka Brytania: Polak potrafi czyli historia sukcesu Pawła
Polski biznesmen i inwestor Paul Lajszczak wystapił w serialu dokumentalnym "The Landlords Moved In" emitowanym przez jeden z najpopularniejszych kanałów w...
Fani gier czekali na ten dzień cały rok
Już trzeci raz najwięksi wydawcy, producenci i dystrybutorzy zaprezentują swoje najnowsze gry, technologie i akcesoria. W piątek rusza T- Mobile Warsaw Games...
Koniec nękania telefonami od telemarketerów? Tak, będzie można zażądać trwałego usunięcia danych
Czy to koniec call center, jakie znamy? Od maja 2018 w życie wchodzi RODO - to tajemniczo brzmiące hasło w praktyce oznacza prawo do „bycia zapomnianym”.
Zobacz pokaz Barbary Piekut w Krakowie (zdjęcia)
Białostocka projektantka mody, Barbara Piekut, założycielka marki MO.YA fashion, zdobywa coraz większą popularność....
59 proc. Polaków jest przeciwnych ograniczeniu reklamy alkoholu
Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć reklamę alkoholu. Jak wynika z badania Kantar Public, przeciwnych jest prawie 60 proc. Polaków.
60 sekund biznesu: Hołowczyc: Musimy nauczyć się sprzedawać nasze skucesy
Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran po raz trzeci zostali rajdowymi Mistrzami Europy. Jednak zdaniem innego kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca za mało o...
Nie pieniądze, a atmosfera i rozwój. Tego szukają pracownicy
Coraz śmielej zachowujemy się na rynku pracy. Oprócz niskiego bezrobocia, duży wpływ na ten stan rzeczy ma zmiana mentalności pracowników, którzy nie...
Zakaz handlu w niedziele ograniczy spożywanie alkoholu?
W dalszym ciągu nie ma jednoznacznej decyzji co do zakazu handlu w niedziele. Nie wiadomo czy zakaz będzie dotyczyła każdej, wybranej, czy może co drugiej- bo...
Jesteśmy jak komandosi – mówi Robert Strzelecki, wiceprezes TenderHut
Spółka siedzibę ma w Białymstoku, a oddziały już w kilku krajach świata. W 2019 roku chce trafić na parkiet główny warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.
Marketing & Media Summit 2017 już 20 listopada. Zobacz szczegóły
Konferencja, która odbędzie się 20 listopada w Auli Uniwersytetu SWPS w Warszawie, poświęcona będzie przemianom dokonywającym się w dziedzinie komunikacji...