Polskie marki w cenie
W kategorii Rozwój marki uznanie zyskały trzy polskie firmy. Konsekwentne budowanie własnej marki i tożsamości biznesowej to niezwykle ważny czynnik w budowaniu pozycji rynkowej każdego przedsiębiorstwa. Mocna marka oznacza rozpoznawalność, pozwala budować nawyki kupowania określonych towarów lub korzystania z określonych usług. Stąd też liczne zabiegi o rozpoznawalność własnej marki.
Firma Tarczyński jest numerem jeden w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Firma inwestuje w rozbudowę swojego, jednego z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie, a także konsekwentnie inwestuje w rozwój kompetencji pracowników.
Kolejny nominowany - spółka Cedrob zbudowała sieć spółek stawiających na rozwój produktów i zdobywanie rynku, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów nie tylko w Polsce, nieustannie doskonaląc profil swojej działalności. Ważnym elementem rozwoju tej marki jest budowa relacji z kontrahentami i szkolenie pracowników.
Budimex natomiast jest liderem polskiego rynku budowlanego. Firma od 50 lat zrealizowała tysiące nowoczesnych inwestycji infrastrukturalnych, przemysłowych i kubaturowych. Budimex działa na rynku polskim, ale też zagranicznym. W swojej strategii kieruje się zrównoważonym rozwojem, odpowiedzialnością społeczną i konsekwencją w działaniu. Firma już od kilkunastu lat wspiera rozwój młodych w branży, organizując dla nich m.in. płatne praktyki zawodowe. Od wielu lat plasuje się w czołówce docenianych pracodawców, ale przede wszystkim jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży budowlanej.
Strefa Biznesu: Coraz więcej chętnych na kredyty ze zmienną stopą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?