Grupa Chorten rozwija markę własną. Kolejny producent pod logo Z Podlaskiej Spiżarni

peż
Marka Z Podlaskiej Spiżarni ma pięć lat. Od września rozpoczyna współpracę z kolejnym producentem. Dzięki temu w ofercie pojawi się sześć nowych produktów w kategorii mięso i wędliny.

Startując na rynku w 2012 roku marka z Podlaskiej Spiżarni była dostępna w ponad 20 sklepach Grupy Chorten i oferowała głównie wędliny premium. Obecnie oprócz 30 wyrobów w tej kategorii obejmuje ona także miody, pieczywo, słodkie wypieki, mąkę, jaja od kur z wolnego wybiegu, kiszoną kapustę, ogórki, przetwory oraz pyzy z mięsem. Produkty od starannie dobranych producentów dostępne są w kilkuset sklepach Grupy Chorten.

- Oferując produkty Z Podlaskiej Spiżarni proponujemy powrót do smaków sprzed lat, zapach świeżego chleba i swojskich wędlin. Dobieramy produkty sporządzone według starych, tradycyjnych receptur. Sekretem ich wyjątkowo bogatego smaku jest dbałość o jakość na każdym etapie produkcji. Obecnie najbardziej bogatą ofertę stanowią produkty wędliniarskie. Jednak w najbliższym czasie chcemy to zmienić i zaoferować naszym klientom produkty premium w kolejnych kategoriach – mówi Cezary Szyłak, dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten.

Dodaje, że w planach jest badanie konsumenckie, które dostarczy informacji, jakiego rodzaju produktów oczekują klienci Grupy Chorten.

- Zależy nam na ciągłym poszerzaniu oferty produktów podstawowej potrzeby, ale w dalszej perspektywie planujemy wprowadzenie pod szyldem Z Podlaskiej Spiżarni produktów uwzględniających chociażby zmiany stylu życia i żywienia naszych klientów – zaznacza Cezary Szyłak.

Grupa Chorten
do której należy marka Zodlaskiej Spiżarni, jest firmą z polskim kapitałem, powstałą w roku 2009, z inicjatywy właścicieli niezależnych sklepów działających na rynku od 1990 roku. Dziś pod jej szyldem działa ponad 1100 placówek partnerskich oraz sklepy własne. Głównym obszarem działania są województwa podlaskie, lubelskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie oraz świętokrzyskie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Grupa Chorten rozwija markę własną. Kolejny producent pod logo Z Podlaskiej Spiżarni - Kurier Poranny

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu