GRUPA LEGO, LEGO FOUNDATION I UNICEF ROZPOCZYNAJĄ KAMPANIĘ, KTÓRA INSPIRUJE DO ZABAWY I NAUKI

Maciej Badowski AIP
Grupa LEGO, LEGO Foundation i UNICEF rozpoczynają nową kampanię, by pomóc rodzicom celebrować wyjątkowe momenty zabawy ze swoimi dziećmi oraz inspirować rodziny do odkrywania nowych sposobów zabawy i nauki.

Celem kampanii „Partners in Play” jest pokazanie, jak kluczowe znaczenie w rozwoju dzieci ma zabawa. Akcja daje rodzicom na całym świecie możliwość zamieszczenia na profilu LEGO DUPLO na Facebooku, Twitterze i Instagramie zdjęcia lub filmu pokazującego zabawę z dzieckiem, z hasztagiem #PartnersInPlay.

Aby stworzyć więcej możliwości zabawy dla dzieci wymagających pomocy, oddział LEGO Foundation wspiera działalność UNICEF-u, dostarczając klocki LEGO DUPLO dla 73.000 dzieci w 365 ośrodkach wspierających rozwój najmłodszych oraz w miejscach przyjaznych dzieciom w Jordanii. LEGO Foundation współpracuje także z UNICEFE-em, szkoląc wychowawców i opiekunów w zakresie innowacyjnych sposobów zabawy.

- Zabawa nie jest tylko rozrywką - mówi Mirjam Schöning, Head of Programme w LEGO Foundation. I dodaje: Istnieje coraz więcej dowodów, które pokazują znaczenie zabawy w redukowaniu lęku oraz uczeniu dzieci podstawowych umiejętności społecznych takich jak, komunikowanie się, współpraca i kreatywne rozwiązywanie problemów. Jesteśmy zachwyceni, że możemy dostarczyć materiały do zabawy i szkolenia osób wspierających dzieci uchodźców z Syrii.

„Partners In Play” to najnowsza inicjatywa w ramach długookresowej współpracy Grupy LEGO, LEGO Foundation i UNICEF-u. Celem akcji jest zapewnienie najbardziej poszkodowanym dzieciom możliwości nauki poprzez zabawę.

- LEGO Foundation, UNICEF i Grupa LEGO podzielają przekonanie, że prawo do zabawy jest podstawowym prawem każdego dziecka - mówi Kathrine Kirk Muff, Vice President of Social Responsibility w Grupie LEGO. Cieszę się z możliwości, jakie daje nasze partnerstwo - pozwala nam wspólnie propagować tę ideę, a dzieciom żyjącym w najbardziej stresujących warunkach zapewnić chwile radości i zabawy - dodaje.

- Zabawa jest bardzo istotnym elementem dzieciństwa. Dzięki niej dzieci mogą od nas otrzymać najlepszą z możliwych szans na wszechstronny rozwój i efektywną naukę, by później, jako dorosłe osoby, mogły wnosić swój wkład do gospodarki i społeczeństwa, oraz budować silną i bezpieczną wspólnotę - podsumowuje Pia Britto, UNICEF Chief of Early Childchood Development.

O kampanii „Partners In Play”

Kampania potrwa 4 tygodnie, od 26 września 2016 roku. 3 października o godz. 12.30 odbył się czat na żywo na Facebooku https://www.facebook.com/LEGODUPLO/ z ekspertami w zakresie rozwoju najmłodszych dzieci z LEGO Foundation i UNICEF-u.
Aby podkreślić początek kampanii i zachęcić rodziny do odkrywania nowych sposobów zabawy ze swoimi dziećmi, projektanci LEGO DUPLO opracowali poradnik zabawy. Zawiera on łatwe do wymyślenia gry, które stymulują szybki rozwój mózgów małych dzieci.

Inspiracje można znaleźć w galerii na stronie LEGO.com/happyplaymoments.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu