Grupa Żabka próbuje skusić klientów nową wersją aplikacji

Marek Knitter
Grupa Żabka przedstawia nową wersję swojej aplikacji dla klientów
Grupa Żabka przedstawia nową wersję swojej aplikacji dla klientów fot:123fr
Grupa Żabka, która w tym miesiącu zadebiutowała na GPW w Warszawie uruchomiła nową wersję aplikacji Żappka. Klienci uzyskali dostęp do oferty marek obecnych w spółce, czyli: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano.

Spis treści

Jak wyjaśnia spółka w komunikacie przesłanym Strefie Biznesu, aplikacja ma ulepszony, intuicyjny interfejs i szereg nowych funkcji. Obecnie trwa pierwszy etap udostępnienia aplikacji, a użytkownicy w najbliższych tygodniach cyklicznie będą dostrzegać nowe rozwiązania Żappki. Dotychczas z aplikacji korzystało ponad 10 mln osób.

Aplikacja pomoże klientom w wyborze?

– Rozwój technologii to jeden z filarów długofalowej strategii Grupy Żabka. Dzięki synergii naszych marek w aplikacji Żappka, użytkownicy zyskają lepszy dostęp do naszej pełnej oferty, my z kolei możemy wykorzystać potencjał płynący z całej Grupy – powiedział Tomasz Suchański, prezes spółki, cytowany w komunikacie.

Według spółki w trakcie prac nad nową aplikacją przeprowadzono kompleksowe badania z udziałem realnych użytkowników oraz osób, które wcześniej nie miały z Żappką styczności. Wśród badanych znalazły się osoby niepełnoletnie, pełnoletnie i należące do grupy 50+. Dzięki temu nowa wersja aplikacji zyskała nowy design oraz funkcje, które sprawią, że korzystanie z niej będzie jeszcze bardziej intuicyjne.

– Chcąc pozostawać liderem, wyznaczającym trendy w branży retail, zdecydowaliśmy o wyniesieniu Żappki na wyższy poziom. Spójna architektura nowej aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjna i przez to przyjazna użytkownikom. Wraz z naszymi partnerami, wewnątrz Grupy Żabka i poza nią, stworzyliśmy ekosystem wspólnych korzyści dla użytkowników, a oni – jeszcze większą dostępność ciekawych ofert. Dziś oddajemy aplikację, która jest efektem wielomiesięcznych prac naszych zespołów, jednak nieustająco będziemy dodawać kolejne funkcje, tak by Żappka stała się towarzyszką naszych klientów podczas całych dni wypełnionych różnorodnymi aktywnościami – powiedział Wojciech Krok, dyrektor w Żabka Future.

Ulepszona nawigacja i jeszcze więcej ofert

Wśród najważniejszych zmian użytkownicy dostrzegą m.in. podział oferty Żabki oraz menu, gdzie znajdą np. produkty Prosto z Pieca. Podział zyskała sekcja Wszystko za żappsy – odtąd widoczna będzie osobno oferta sklepów Żabka oraz spółek należących do Grupy Żabka i partnerów. Nowością są także sekcje dedykowane cateringom dietetycznym oraz sekcja Żabki Jush, umożliwiająca zakupy online z dostawą. Użytkownicy otrzymali także nowe możliwości w zakresie wykorzystywania żappsów, m.in. na usługi oferowane przez partnerów biznesowych Żabki, wśród których znajdują się między innymi Allegro, Multikino, Lime czy Traficar. Żappsy czasowo będą mogły być również wymieniane na monety w aplikacji Allegro. Klienci zyskają także nowe opcje płatności przez Google Pay lub Apple Pay.

Uruchomienie nowej aplikacji wspiera kampania marketingowa promująca sposoby wykorzystania żappsów, w której udział wezmą influencerzy: Przemek Pro, Monika Kociołek i Czvjnik.

Nowa Żappka będzie udostępniana użytkownikom etapowo. Informacje o dostępnej aktualizacji dostępne będą w dotychczasowej wersji aplikacji.

Około 13:45 za akcje Żabki inwestorzy płacili dzisiaj 18,77 zł, co oznacza spadek o 6,15 proc.

Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 10 500 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Spółka zadebiutowała na GPW w październiku 2024 r.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu