DDOB.com (Daily Dose of Beauty) jest platformą społecznościową dla influencerów zrzeszającą ponad dwadzieścia tysięcy młodych liderów opinii: blogerów, youtuberów i instagramowiczów – przedstawicieli Pokolenia Z i Millenialsów. Klienci doceniają nas za innowacyjne podejście do komunikacji i efektywne docieranie do grup docelowych poprzez odpowiednich twórców internetowych – mówi Bartek Sibiga, DDOB (Grupa AdNext).
Influencerzy to jeden z najgorętszych trendów w marketingu
AIP

Influencerzy to zdecydowanie najgorętszych trend w marketingu w ostatnich miesiącach. Stali się liderami opinii w wielu dziedzinach, są bardziej efektywni niż tradycyjne formy reklamy. Wyróżniają się autentycznością, kreatywnymi pomysłami i niestandardowym podejściem.
Podaj powód zgłoszenia
G
słyszałem o tej bazie ale nie korzystałem jeszcze....
o
gimbaza i nietylko... zapisuje się na http://socialinfluencers.pl ...ponoć z stamtąd mają najwięcej zleceń na insta i tiktoka