Lego zostało uznane najmocniejszą marką świata. Zajęło miejsce Ferrari [wideo]

Redakcja

Wideo

Zobacz galerię (0 zdjęć)
Ferrari spadło na 9. pozycję w rankingi Brand Finance.

Lego zostało uznane za najmocniejszą markę świata w rankingu Brand Finance - firmy zajmującej się wyceną brandów. Duński producent klocków zajął miejsce Ferrari, które otwierało listę w zeszłym roku, a w tym znalazło się na 9. pozycji.

Ustalając ranking, Brand Finance bierze pod uwagę m.in. rozpoznawalność marki, lojalność klientów wobec niej i reputację firmy. W komentarzu do rankingu Brand Finance zaznaczyła, że na "wycenę" tegorocznego zwycięzcy duży wpływ miała popularność filmu "Lego Movie".

Na podium znalazły się jeszcze PricewaterhouseCoopers oraz Red Bull. Oprócz mocy Brand Finance zmierzyła także wartość marek i opublikowała w osobnym rankingu. Ten otwierają technologiczni giganci, kolejno: Apple, Samsung i Google.

Źródło: CNN Newsource/x-news

Materiał oryginalny: Lego zostało uznane najmocniejszą marką świata. Zajęło miejsce Ferrari [wideo] - Gazeta Pomorska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3