Mastercard partnerem Przystanku Woodstock

Maciej Badowski AIP
Już po raz szósty Mastercard jest partnerem jednego z największych festiwali muzycznych w Europie.
Już po raz szósty Mastercard jest partnerem jednego z największych festiwali muzycznych w Europie. Mastercard
23. Przystanek Woodstock rozpoczyna się 3 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą. To jeden z największych letnich festiwali muzycznych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Mastercard już po raz szósty jest partnerem tego wyjątkowego wydarzenia.

- Wydarzenia takie jak Przystanek Woodstock to dla nas świetna okazja do tego, by pozytywnie zaskakiwać posiadaczy naszych kart, zgodnie z naszym założeniem: płacąc Mastercard nigdy nie wiesz, kiedy może cię spotkać Bezcenna Niespodzianka. Dlatego gorąco zachęcamy do udziału w aktywnościach, które przygotowaliśmy – mówi Marta Życińska, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Oprócz niespodzianek, w tym roku nagrodami w zabawach organizowanych przez Mastercard będą zasilone karty pre-paid, którymi zwycięzcy będą mogli płacić na terenie festiwalu. W ten sposób Mastercard oferuje wygodne, szybkie i bezpieczne płatności zbliżeniowe na Przystanku Woodstock. Bezgotówkowe transakcje trwają krócej, dzięki czemu fani, zamiast tracić czas na stanie w kolejkach, mogą skupić się na słuchaniu muzyki swoich idoli i na dobrej zabawie.

Obejrzyj wideo:
Polacy już się nie boją urlopu w Turcji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu