Spis treści
Zgodnie z komunikatem nowe kierunki rozwoju spółki to:
1. Diagnostyka prenatalna z wykorzystaniem sekwencjonowania nowej generacji (NIPT).
2. Diagnostyka genetyczna nowotworów.
3. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w diagnostyce i analizie wyników.
4. Edukacja i aplikacja mobilna dla pacjentów.
5. Współpraca z uniwersytetami medycznymi i medycyna translacyjna.
6. Oprogramowanie AI dla diagnostyki obrazowej.
7. Spółka planuje nawiązać współpracę operacyjną ze swoim aktualnie największym akcjonariuszem w osobie Labocanna w celu opracowania i produkcji medycznej marihuany przeznaczonej dla pacjentów oraz do użytku klinicznego. W ramach tej współpracy planowane jest także wprowadzenie olejków THC/CBD o zastosowaniu leczniczym.
8. Długofalowy rozwój i ekspansja.
Mocne wejście w branże medyczną
Spółka podała, że w ramach tego ostatniego punku przewidziano następujące cele strategiczne: - rozszerzenie działalności na kolejne dziedziny medycyny, budowla strategii marketingowej wspierającej rozwój organiczny spółki, wykorzystanie zaawansowanych technologii do poprawy zdrowia społeczeństwa, stopniowa ekspansja na rynki międzynarodowe.
- Spółka będzie dążyć do stworzenia kompleksowego ekosystemu diagnostyki genetycznej i obrazowej, wykorzystując AI do przyspieszenia procesów i zwiększenia dostępności badań. Współpraca z uniwersytetami, rozwój medycyny translacyjnej oraz edukacja pacjentów i lekarzy będą kluczowymi elementami strategii długoterminowego wzrostu emitenta. Zarząd wskazuje jednak, że mowa o skomplikowanym procesie opracowania docelowej (długoterminowej) strategii spółki, w tym narzędzi jej finansowania, doboru i rozwoju kadr i ich kompetencji - czytamy w komunikacie.
Szczegółowa strategia rozwoju zostanie dopiero ujawniona
W ocenie Movie Games VR, strategia rozwoju opracowana zostanie i ujawniona po najbliższym nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu, na którym pod głosowanie poddane zostaną kluczowe zmiany statutu spółki oraz uzupełnienie (obsadzenie) składu rady nadzorczej. Movie Games VR zwoła NWZ w najbliższym czasie, zapowiedziano także.
Na początku stycznia br. Movie Games podało, że zawarło umowę przyrzeczoną zbycia na rzecz Labocanny wszystkich posiadanych akcji (tj. 3 850 000 szt.) Movie Games VR (MGVR). Udział Movie Games w kapitale zakładowym MGVR zostanie całkowicie zredukowany, a co za tym idzie, spółka utraci kontrolę nad MGVR, a wyniki finansowe MGVR nie będą przedmiotem dalszej konsolidacji w ramach grupy kapitałowej.
Spółka Movie Games VR powstała w sierpniu 2021 roku w wyniku przekształcenia charakteru działalności operacyjnej z doradztwa na rynku kapitałowym na produkcję i wydawnictwo gier komputerowych na platformy do wirtualnej rzeczywistości. Wcześniej spółka działała pod nazwą IPO Doradztwo Kapitałowe.
Źródło: spółka/isbnews
