Nowe oferty pracy w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. Zobacz, kogo szuka do pracy prezydent i za ile? Jakie trzeba spełnić wymagania?
Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
• prowadzenie postępowań, dotyczących zgłoszeń budowy, zmiany sposobu użytkowania, rozbiórki i wykonywania robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, w tym wydawanie postanowień nakładających na zgłaszającego obowiązek uzupełnienia zgłoszenia,
• prowadzenie rejestrów pism, wniosków i decyzji,
• sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań,
• publikacja informacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
• bieżąca obsługa interesantów.
2. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe lub
wykształcenie średnie oraz co najmniej trzyletni staż pracy,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
• znajomość problematyki dotyczącej wydawania decyzji administracyjnych,
• kreatywność, umiejętność dobrej organizacji czasu pracy oraz pracy w zespole,
• biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
• zdolność szybkiego uczenia się i przyswajania obsługi systemów niezbędnych na danym stanowisku pracy.
4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; kwestionariusz osobowy lub cv; oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Prezydenta Miasta Białegostoku na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa” – złożone na druku dostępnym do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku – w zakładce: „Nabór na stanowiska urzędnicze”; kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę oraz – ewentualnie – staż pracy.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 28 czerwca 2024 r.
Miejsce: aplikacje należy składać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie, z oznaczeniem oferty sygnaturą: BKP-I.210.20.2024 oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Urbanistyki i Architektury”.
6. Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 4400 – 4600 zł.