Podlaskie przysmaki docenione. Grupa Chorten z Laurem Eksperta za markę Z Podlaskiej Spiżarni

peż
Wśród najlepszych produktów i usług docenionych w ogólnopolskim konkursie Laur Eksperta znalazła się seria Z Podlaskiej Spiżarni, czyli marki premium stworzona przez Grupę Chorten.

W finale trzeciej edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Doradztwa Konsumenckiego „Laur Eksperta” Grupa Chorten - posiadająca 1312 sklepów partnerskich - otrzymała nagrodę jako jedna z trzech firm z branży spożywczej.

Galę wręczenia certyfikatów w Rezydencji Belweder – Klonowa Kancelarii Prezydenta RP zorganizował Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości. Wśród wyróżnionych w tegorocznej edycji jest ponad 70 firm z całego kraju. Ich aplikacje pozytywnie przeszły ocenę jury złożonego z ludzi świata nauki, w tym towaroznawców. W komisji konkursowej zasiadali m.in. przedstawiciele uczeni takich jak: Politechnika Białostocka, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwersytet Zielonogórski i Śląski Uniwersytet Medyczny.

Nadany certyfikat potwierdza, iż w opinii ekspertów marka poddana ocenie spełnia wysokie kryteria w dziedzinie jakości i użyteczności rynkowej. Celem konkursu jest promocja najbardziej wartościowych i innowacyjnych produktów oraz usług na rodzimym rynku, a „Laur Eksperta” jest formą godła, którym mogą posługiwać się nagrodzeni. Grupa Chorten zamierza oznaczyć produkty marki własnej takim właśnie znakiem jakości.

Przeczytaj koniecznie!

- Od początku, tworząc markę Z Podlaskiej Spiżarni, za cel i wyznacznik postawiliśmy sobie jakość, a nie najniższą cenę. Dlatego też kreujemy ją jako markę premium. Nagroda w konkursie „Laur Eksperta” jest potwierdzeniem przez naukowców skuteczności naszych działań. Ale równie ważna jest dla nas opinia klientów, którzy codziennie wracają po nasze produkty - zapewnia Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.

- Wkrótce na etykietach pojawią się symbole „Lauru Eksperta”, tak, aby konsumenci mieli pewność, że wybierając produkty pod naszą markę, zatroszczyliśmy się o najwyższe standardy.

Obecnie marka Z Podlaskiej Spiżarni obecna jest w kilkudziesięciu punktach handlowych Grupy Chorten na terenie województwa podlaskiego. Obejmuje m.in.: pieczywo, wędliny, miody, jaja kur chowu ściółkowego, tradycyjne dania mrożone, przetwory, mąki, produkty ekologiczne i przyprawy.
Czytaj też: Święto Grupy Chorten. Były wielkie targi i bal. Z Marylą Rodowicz (zdjęcia)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu