Podróż pociągiem z Warszawy do Krakowa za 19 złotych? PKP Intercity oferuje milion tanich biletów

Bartłomiej Ciepielewski
Bartłomiej Ciepielewski
PKP Intercity wprowadziło do sprzedaży milion promocyjnych biletów.
PKP Intercity wprowadziło do sprzedaży milion promocyjnych biletów. Konrad Kozłowski/Polska Press
PKP Intercity ogłosiło nową promocję, w ramach której do sprzedaży trafiło ponad milion tanich biletów. W ramach akcji przejazd pomiędzy Warszawą a Trójmiastem lub Krakowem będzie nas kosztował tylko 19 złotych.

Prezes PKP Intercity Marek Chraniuk, podczas wtorkowej konferencji prasowej, poinformował o rozpoczęciu nowej akcji promocyjnej. W październiku oraz listopadzie do sprzedaży trafi milion biletów w atrakcyjnych cenach.

Spółka oferuje m.in. przejazdy między Warszawą a Trójmiastem, Krakowem czy Katowicami w cenach od 19 złotych. Jeszcze taniej, bo tylko 14 zł, zapłacimy za bilet z Warszawy do Lublina lub Białegostoku.

Promocyjne bilety można znaleźć na portalu przewoźnika w zakładce "Łowcy Promo". Spółka podkreśla natomiast, że dostępność biletów zależy od popularności pociągu, stanu sprzedaży czy godzin odjazdu.

- Pule biletów w poszczególnych poziomach cenowych są limitowane, więc planując przejazd pociągiem cieszącym się bardzo dużą popularnością, warto zaplanować podróż z wyprzedzeniem i kupić bilety możliwie jak najwcześniej. Czasami wystarczy jednak wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet - czytamy w komunikacie spółki.

Dynamiczny system ustalania cen oraz oferta Promo zostały wprowadzone w lipcu ubiegłego roku i początkowo dotyczyły pociągów ekspresowych. Obecnie obejmują już wszystkie kategorie pociągów. W ofercie biletowej możemy znaleźć pięć progów promocyjnych: Promo Plus, Super Promo, Promo 45 (bilet tańszy o 45 proc.), Promo 30 (bilet tańszy o 30 proc.) oraz Promo 15 (taniej o 15 proc.).

- Wprowadzenie oferty Promo we wszystkich kategoriach pozwoliło na stworzenie puli ogólnodostępnych, atrakcyjnych cenowo biletów. Dynamiczny system zarządzania cenami to z kolei nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby społeczeństwa - żyjemy coraz szybciej, elastycznie zmieniamy plany i decyzje. To również krok w realizacji strategii rozwoju spółki, który jeszcze bardziej przybliży PKP Intercity do spełniania nowoczesnych i najwyższych standardów - przekazał Tomasz Gontarz, przedstawiciel zarządu PKP Intercity.

PKP ruszy z programem lojalnościowym

PKP Intercity jeszcze w tym roku planuje ogłosić przetarg na program lojalnościowy dla osób korzystających z usług spółki. W zamian za kupno biletów klienci mają otrzymywać punkty, które można będzie wymieniać na nagrody rzeczowe lub tańsze bilety.

- Aktualnie czekamy na zgody korporacyjne, żeby uruchomić przetarg. Mam nadzieję, że to się uda już w tym roku. W przetargu wybierzemy najlepszą ofertę i ustalimy z wykonawcą harmonogram. Tworzenie takiego programu lojalnościowego trwa około dwóch lat od podpisania umowy - dodał Tomasz Gontarz podczas konferencji prasowej.

Szczegóły dotyczące nagród oraz daty wdrożenia programu nie są jeszcze znane.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu