Prezes PKP Intercity Marek Chraniuk, podczas wtorkowej konferencji prasowej, poinformował o rozpoczęciu nowej akcji promocyjnej. W październiku oraz listopadzie do sprzedaży trafi milion biletów w atrakcyjnych cenach.
Spółka oferuje m.in. przejazdy między Warszawą a Trójmiastem, Krakowem czy Katowicami w cenach od 19 złotych. Jeszcze taniej, bo tylko 14 zł, zapłacimy za bilet z Warszawy do Lublina lub Białegostoku.
Promocyjne bilety można znaleźć na portalu przewoźnika w zakładce "Łowcy Promo". Spółka podkreśla natomiast, że dostępność biletów zależy od popularności pociągu, stanu sprzedaży czy godzin odjazdu.
- Pule biletów w poszczególnych poziomach cenowych są limitowane, więc planując przejazd pociągiem cieszącym się bardzo dużą popularnością, warto zaplanować podróż z wyprzedzeniem i kupić bilety możliwie jak najwcześniej. Czasami wystarczy jednak wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet - czytamy w komunikacie spółki.
Dynamiczny system ustalania cen oraz oferta Promo zostały wprowadzone w lipcu ubiegłego roku i początkowo dotyczyły pociągów ekspresowych. Obecnie obejmują już wszystkie kategorie pociągów. W ofercie biletowej możemy znaleźć pięć progów promocyjnych: Promo Plus, Super Promo, Promo 45 (bilet tańszy o 45 proc.), Promo 30 (bilet tańszy o 30 proc.) oraz Promo 15 (taniej o 15 proc.).
- Wprowadzenie oferty Promo we wszystkich kategoriach pozwoliło na stworzenie puli ogólnodostępnych, atrakcyjnych cenowo biletów. Dynamiczny system zarządzania cenami to z kolei nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby społeczeństwa - żyjemy coraz szybciej, elastycznie zmieniamy plany i decyzje. To również krok w realizacji strategii rozwoju spółki, który jeszcze bardziej przybliży PKP Intercity do spełniania nowoczesnych i najwyższych standardów - przekazał Tomasz Gontarz, przedstawiciel zarządu PKP Intercity.
PKP ruszy z programem lojalnościowym
PKP Intercity jeszcze w tym roku planuje ogłosić przetarg na program lojalnościowy dla osób korzystających z usług spółki. W zamian za kupno biletów klienci mają otrzymywać punkty, które można będzie wymieniać na nagrody rzeczowe lub tańsze bilety.
- Aktualnie czekamy na zgody korporacyjne, żeby uruchomić przetarg. Mam nadzieję, że to się uda już w tym roku. W przetargu wybierzemy najlepszą ofertę i ustalimy z wykonawcą harmonogram. Tworzenie takiego programu lojalnościowego trwa około dwóch lat od podpisania umowy - dodał Tomasz Gontarz podczas konferencji prasowej.
Szczegóły dotyczące nagród oraz daty wdrożenia programu nie są jeszcze znane.
Strefa Biznesu: Polska istotnym graczem w sektorze offshore
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?