Potencjał rynku biegów przeszkodowych dostrzega coraz więcej firm

oprac. Maciej Badowski AIP
Runmageddon w ciągu 3 lat ukończyło już ponad 100 tys. osób. Ww tym roku liczba finiszerów wynosi już ponad 50 tys. Rynek dynamicznie rośnie i dostrzegają to kolejne marki.
Runmageddon w ciągu 3 lat ukończyło już ponad 100 tys. osób. Ww tym roku liczba finiszerów wynosi już ponad 50 tys. Rynek dynamicznie rośnie i dostrzegają to kolejne marki. Piotr Hukało
Runmageddon, czyli jeden z najbardziej ekstremalnych biegów przeszkodowo-terenowych w Europie podjął strategiczną współpracę z Tatry Mountain Resorts (TMR), jednym z największych podmiotów w dziedzinie turystyki w Europie Środkowej i Wschodniej. Współpraca ma charakter długofalowy i zakłada całosezonowe aktywacje o charakterze sportowym.

W Polsce Tatry Mountain Resorts jest właścicielem 97 proc. udziałów w Szczyrkowskim Ośrodku Narciarskim oraz 75 proc. udziałów w spółce zarządzającej Śląskim Wesołym Miasteczkiem, a także 7,3 proc. udziałów w projekcie rozrywkowo-edukacyjnym prowadzonym za pośrednictwem spółki Korona Ziemi Sp. z.o.o. Ponadto TMR wynajmuje innym podmiotom hotele Slovakia, Kosodrevina, Liptov, Ski&Fun Záhradky i Bungalovy. Do końca roku 2015 spółka zainwestowała w rozwój i modernizację powyższych ośrodków prawie 206 mln EUR. Akcje spółki TMR można kupić na trzech europejskich Giełdach Papierów Wartościowych – w Bratysławie, Pradze i w Warszawie.

- Nasza współpraca z Tatry Mountain Resorts pokazuje, że angażując się w przeszkodowy bieg ekstremalny marka może w innowacyjny i nieszablonowy sposób przedstawić swoją ofertę, a zwłaszcza inwestycje poczynione w infrastrukturę. Jednocześnie TMR to dla nas to silny partner biznesowy i kolejna mocna marka o zasięgu regionalnym oraz lider w swojej branży, który zdecydował się połączyć swoje siły z Runmageddonem. Udało nam się uzyskać niezwykły efekt synergii, która pozwoli obu partnerom realizować cele biznesowe i konsekwentnie budować pozytywny wizerunek w swoich grupach docelowych. Współpraca z Tatry Mountain Restorts to również dowód, że Runmageddon jest atrakcyjnym partnerem dla firm otwartych na niestandardowe działania marketingowe i biznesowe – mówi Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska i współwłaściciel Runmageddonu.

Runmageddon to lider rynku ekstremalnych biegów przeszkodowych w Polsce. Tylko w tym roku w imprezach organizowanych pod tym szyldem wzięło udział ponad 40 tys. uczestników, a w ciągu ostatnich 3 lat wyzwanie Runmageddonu podjęło ponad 100 tys. osób. Zawody odbywają się w 17 lokalizacjach rocznie. Udział w imprezach to przede wszystkim dobra zabawa, oraz okazja do sprawdzenia siebie. Dzięki ogromnemu wysiłkowi fizycznemu i psychicznemu, w którym pokonuje się swoje słabości, a dopiero potem rywali, uczestnicy poznają swoje maksymalne możliwości.

Strategiczna współpraca Runmageddonu i Tatry Mountain Resorts rozpoczęła się na początku roku. Organizator dostrzegł w Szczyrku duży potencjał na organizację przeszkodowego biegu górskiego, a TMR możliwość prezentacji zmian w infrastrukturze narciarskiej przed rozpoczęciem kolejnego sezonu narciarskiego. W efekcie trasa biegu w formule Hardcore została poprowadzona w okolicach tras narciarskich, których długość w Szczyrku wynosi aż 40 km. Uczestnicy imprezy w formule Górski Hardcore będą mieli ponadto okazję zapoznać się m.in. z nowymi inwestycjami TMR w Szczyrku: kolejami – gondolą i dwoma krzesłami 6-cio osobowymi, które zostaną uruchomione w zbliżającym się sezonie narciarskim.

- Wytyczenie trasy, zaplanowanie logistyki oraz organizacja całości na żyjącym i przygotowującym się do zimy ośrodku narciarskim była sporym wyzwaniem dla naszego zespołu. Jednak już dzisiaj wiemy, że było warto podjąć to wyzwanie. Wspólnie udało nam się bowiem wypracować niesamowite trasy i tym samym Górski Runmageddon w Szczyrku był dwudniowym wydarzeniem z bardzo wysoką frekwencją. Zdecydowaliśmy się na współpracę, ponieważ dostrzegliśmy duży potencjał rozwoju biegów ekstremalnych w Polsce. Poza tym ludzie startujący w biegach ekstremalnych to nasz potencjalny klient, dlatego postanowiliśmy zaprezentować nasze nowości w ciekawy i nietypowy sposób – powiedziała Beata Markiewicz, Brand Manager w Tatry Mountain Resorts.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polska w tym wyścigu wygrywa z Niemcami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu