https://strefabiznesu.pl
reklama

Ruszyła nowa odsłona serwisu „Strefa Biznesu”. Zmieniamy się dla was

Piotr Szymański
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Polska Press Grupa uruchomiła dziś, 15 maja, w nowej odsłonie serwis tematyczny „Strefa Biznesu”, dostępny niezmiennie pod adresem www.strefabiznesu.pl. To kolejny ważny etap cyfrowej transformacji spółki, która po zakończeniu modernizacji serwisów regionalnych, koncentruje się teraz na rozwoju produktów tematycznych – w tym flagowego portalu poświęconego gospodarce i biznesowi. Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie interfejsu, poprawa wydajności oraz dostosowanie serwisu do najnowszych standardów technologicznych.

„Strefa Biznesu” w nowej odsłonie

Nowa „Strefa Biznesu” to nie tylko nowoczesna, uporządkowana i bardziej biznesowa szata graficzna, ale również wyraźne postawienie na fachowość i rozpoznawalność autorów. Redakcja stawia na autorów znanych już internautom, jak i na nowe twarze. Ich teksty publikowane będą m.in. w nowej zakładce „Subiektywnie o biznesie”. Portal wzbogacił się również o nowe specjalistyczne treści, jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb przedsiębiorców, menedżerów, inwestorów i wszystkich zainteresowanych biznesem oraz gospodarką. Ponadto wysoki kontrast tekstu z tłem zapewnia doskonałą czytelność, idealną dla portalu biznesowego. Szeryfowe fonty dodają elegancji, a uzupełniające je bezszeryfowe czcionki zwiększają klarowność. Zastosowany w projekcie jasny beż nadaje stronie profesjonalny charakter, wprowadzając subtelną głębię. Ciepły, lecz stonowany odcień tworzy przyjazną atmosferę, sprzyjającą budowaniu zaufania użytkowników.

Jak podkreśla Rafał Kerger, dyrektor wydawniczy serwisów tematycznych i redaktor naczelny serwisu „Strefa Biznesu” uruchomienie nowej wersji serwisu to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim jakościowa.

– Odświeżona „Strefa Biznesu” to nie tylko nowy, bardziej biznesowy layout, ale przede wszystkim prostszy dostęp do fachowych i merytorycznych treści. Postawiliśmy na przejrzystość, jakość i promowanie naszych autorów – zarówno tych, których czytelnicy już znają, jak i tych nowych. Cieszy nas również to, że z miesiąca na miesiąc rośnie liczba użytkowników serwisu, co potwierdzają dane z badania Mediapanel. To dla nas jasny sygnał, że stajemy się ważnym źródłem wiedzy o biznesie, gospodarce i finansach i dlatego się zmieniamy – dodaje Kerger.

Transformacja Strefy Biznesu wpisuje się w szerszą strategię cyfrową realizowaną przez Polska Press Grupę. Jak zaznacza Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy, zmiany w serwisach tematycznych to kolejny krok w kierunku tworzenia nowoczesnych i przyjaznych Internautom produktów online.

– Zmiana naszych serwisów to fundament, na którym budujemy kolejne etapy transformacji cyfrowej w Polska Press Grupie. Start nowej odsłony www.strefabiznesu.pl to jeden z elementów strategii rozwoju naszych produktów tematycznych. Chcemy dostarczać użytkownikom najwyższej jakości treści w angażującej formie i z myślą o ich potrzebach. Co więcej, data premiery nowego serwisu „Strefy Biznesu” nie była przypadkowa — zależało nam, aby zbiegła się z kongresem Impact’25, jednym z najważniejszych wydarzeń technologiczno-gospodarczych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego „Strefa Biznesu” jest partnerem medialnym – komentuje prezes zarządu Polska Press Grupy.

Serwis został zbudowany na bazie systemu CMS 2.0 oraz autorskiej platformy NSK, co zapewnia nie tylko lepszą wydajność, ale także sprawniejsze zarządzanie treściami i ich dystrybucją w różnych kanałach – cyfrowych i tradycyjnych. Wdrożono także funkcje AI, wspierające redaktorów. Za graficzne aspekty zmian w serwisie odpowiada Tomasz Bocheński – dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, zaś za przygotowania technologiczne i koordynację całego projektu odpowiada Łukasz Zymer, dyrektor IT w spółce, wraz z zespołem.

Odświeżona wersja serwisu wprowadza również nowoczesne rozwiązania reklamowe. Zoptymalizowana struktura strony pozwala na lepszą ekspozycję materiałów redakcyjnych i jednocześnie zwiększa efektywność wyświetlanych formatów reklamowych, przy zachowaniu komfortu użytkowników.

Serwis StrefaBiznesu.pl odnotowuje dynamiczny wzrost popularności wśród internautów, co potwierdzają najnowsze wyniki badania Mediapanel. W ujęciu rocznym liczba realnych użytkowników (RU) wzrosła aż o 194%. Tak znaczący przyrost potwierdza, że Strefa Biznesu skutecznie odpowiada na potrzeby czytelników poszukujących rzetelnych, aktualnych i pogłębionych treści z zakresu gospodarki, biznesu i ekonomii.

O Polska Press Grupie

Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w kraju posiada w swoim portfolio ogólnopolski portal informacyjny, 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich pod marką Nasze Miasto, a także serwisy e-commerce, branżowe i tematyczne. Grupa wydaje również 20 dzienników, które wciąż stanowią istotne źródło informacji na poziomie regionalnym. Polska Press to media pierwszego wyboru dla mieszkańców całego kraju, angażujące się w życie lokalnych społeczności i doceniające unikalność każdego regionu.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu