Schemat działania jest prosty. Nawiązują współpracę z wydawcami (wydawcy online, domy mediowe, klienci bezpośredni, ci zaś implementują ich skrypt na swoje strony. Dzięki temu mają dostęp do zdjęć artykułowych, które następnie taguą i emitują reklamy kontekstowo dobrane do zdjęć. Z wydawcami dzielą się przychodem. W tym samym czasie wydawca nic nie musi robić po swojej stronie.
Współpracujemy z największymi polskimi wydawcami internetowymi - powiedział Radosław Mincewicz, pomysłodawca Smart55. - Jesteśmy dla nich źródłem przychodów. Wdrażamy innowacyjne i unikalne produkty reklamowe stworzone zgodnie z najnowszymi światowymi trendami native advertising. Są to reklamy powiązane z wyszukanym przez użytkownika zdjęciem, ale nie tak natrętne, jak często oferuje internet. Bardzo zależy nam, by wyjść z ofertą poza granicę naszego kraju.
- Zauważyliśmy znaczącą zmianę w konsumpcji mediów przez użytkowników internetu. Bardzo dużą uwagę przykładają obecnie do zdjęć, gdzie my jako jedyni świecimy reklamę kontekstowo dobraną do zdjęcia.
Proces od zobaczenia znacznika do przejścia na stronę klienta jest w całości kontrolowany przez użytkownika.
- Przede wszystkim pomogło nam samo uczestnictwo. w konkursie - mówi Radosław Mincewicz. - Sześć godzin cennych warsztatów a przede wszystkim mentoringu, w czasie którego mogliśmy skonfrontować naszą działalność ze specjalistami biznesu z różnych obszarów. Takie rozmowy są bardzo cenne a wszystkie pytania otwierają nowe horyzonty dla rozwoju naszego startupu. - Bardzo ważne dla nas jest również rozpoczęcie współpracy z Grupą Polska Press, dzięki zwycięstwu droga do kooperacji znacznie się skróciła.
- Wciąż rozwijamy się w Polsce, budujemy naszą obecność wśród wydawców i reklamodawców. Nie zapominamy jednak o rynkach zagranicznych, które są dla nas ogromną szansą. Jesteśmy już po pierwszych owocnych spotkaniach na rynkach zagranicznych i bardzo mocno stawiamy na nasz rozwój poza granicami Polski - zapowiada pomysłodawca Smart55, zwycięzcy tegorocznego START.UP.PRESS.
O konkursie
start.up.press to konkurs na najlepszy startup lub pomysł na biznes. To forum wiedzy, inspiracji i networkingu. Celem projektu jest wsparcie lokalnych przedsiębiorców i ich startupów wykorzystujących nowe technologie i media. Organizatorami konkursu są Polska Press Grupa oraz serwis strefabiznesu.pl.
Konkurs start.up.press skierowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą startupy oraz do osób, które myślą o wystartowaniu z własną firmą. Polska Press, organizator konkursu, chce wspierać przedsiębiorczość i młode, polskie biznesy przekazując im wiedzę i narzędzia niezbędne do założenia i funkcjonowania własnej firmy.
Zdobywca I miejsca otrzymał nagrodę w postaci kampanii medialnej w mediach Polska Press Grupy o wartości 70.000 zł netto, II miejsca - 50 tys. zł, III miejsca - 30 tys. zł. Dodatkowo finaliści otrzymali: wsparcie mentorskie ekspertów z Polska Press, usługę doradztwa od SpeedUp Venture Capital Group oraz usługę doradztwa w zakresie planowania kampanii.
Poznaj wszystkich zwycięzców, klikając w tekst
