SwipBox udostępni Poczcie Polskiej 200 automatów do odbioru przesyłek zlokalizowanych w sklepach Biedronka i placówkach pocztowych

AIP
W ramach pilotażowego projektu, SwipBox udostępni Poczcie Polskiej 200 automatów do odbioru przesyłek zlokalizowanych między innymi zarówno w sklepach Biedronka, jak i w placówkach pocztowych.
W ramach pilotażowego projektu, SwipBox udostępni Poczcie Polskiej 200 automatów do odbioru przesyłek zlokalizowanych między innymi zarówno w sklepach Biedronka, jak i w placówkach pocztowych. Sylwia Dąbrowa
Poczta Polska nawiązała współpracę z duńskim dostawcą urządzeń i software'u do odbioru przesyłek kurierskich, który od maja 2018 r. rozwija sieć agnostyczną zlokalizowaną już w prawie 150 sklepach Biedronka, należących do grupy Jeronimo Martins. W ramach współpracy, klienci krajowego giganta będą mieć do dyspozycji automaty zlokalizowane w Biedronkach i placówkach pocztowych w kluczowych ośrodkach miejskich w Polsce.

Oferta SwipBox to odpowiedź na znaczny wzrost popytu na zautomatyzowane punkty odbioru. Nasze rozwiązanie jest popularne wśród konsumentów nie tylko ze względu na wygodę odbioru, ale także zmniejszenie kosztów samej dostawy, co w efekcie przynosi korzyści całemu polskiemu rynkowi e-commerce. Cieszymy się, że możemy wraz z Pocztą Polską rozbudowywać sieć naszych automatów, dając uczestnikom rynku możliwość wyboru najlepszego dla nich rozwiązania – powiedział Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Potencjał obsługi rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) przedsiębiorstwa państwowego określany jest na blisko miliard złotych rocznie. W perspektywie do 2023 r., Poczta Polska planuje zwiększyć dwukrotnie swoje przychody w tym segmencie. Spółka szacuje, że w ciągu najbliższych kilku lat łączne przychody z obszaru KEP, usług logistycznych i usług e-commerce przekroczą poziom przychodów z korespondencji tradycyjnej.

Przeczytaj także:

Klienci Poczty Polskiej w grudniu 2018 r. korzystali z usługi Odbiór w PUNKCIE dwa razy częściej niż przed rokiem. Co piąta paczka była odbierana w ten sposób. W ubiegłym roku było ich o prawie 60 proc. więcej niż w 2017, a w grudniu nawet dwukrotnie więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie. Poczta Polska spodziewa się, że w tym roku dynamika przesyłek odbieranych w punktach wyniesie co najmniej 150 proc.

Poczta Polska jest jedyną polską firmą kuriersko-logistyczną działającą na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Stawiamy na nowoczesne rozwiązania, które ułatwiają i przyspieszają obsługę przesyłek. Naturalną konsekwencją rozwoju oferty jest optymalizacja pierwszej i ostatniej mili, dzięki usłudze oferowanej przez firmę SwipBox – powiedział Przemysław Sypniewski, prezes zarządu Poczty Polskiej SA.

W ramach pilotażowego projektu, SwipBox udostępni Poczcie Polskiej 200 automatów do odbioru przesyłek zlokalizowanych między innymi zarówno w sklepach Biedronka, jak i w placówkach pocztowych. Urządzenia są ustawione wewnątrz poszczególnych punktów odbioru, a klienci mogą z nich korzystać w godzinach działania placówek.

W naszych sklepach obecnie działa blisko 150 maszyn paczkowych. Dodanie nowych urządzeń w kolejnych kluczowych lokalizacjach da jeszcze większej liczbie klientów Biedronki możliwość skorzystania z usługi odbioru paczki podczas codziennych zakupów. Obserwujemy coraz większe zainteresowanie naszych klientów tym rozwiązaniem, które jest po prostu komfortowe, bo pozwala oszczędzić czas – powiedział Michał Szlęzak, zarządzający działem nieruchomości w sieci Biedronka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Coraz więcej chętnych na kredyty ze zmienną stopą

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Poczta jest 1000 lat za konkurencją. Jeśli mam taką możliwość to wybieram paczkomaty in post. Blisko i nie muszę czekać na kuriera. Ludzie pracują, a z nim kłopot. Nieterminowo i w 99,99% wtedy dzwoni jak jesteś w pracy. Za Chiny nie podrzuci Ci tam gdzie mieszkasz, a każe szukać sąsiadów.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu