Spis treści
KAS wychodzi naprzeciw potrzebom klientów
KAS wyjaśniła, że rozmowa będzie tłumaczona w czasie rzeczywistym przez tłumacza polskiego języka migowego. Dzięki temu zainteresowana osoba będzie mogła rozwiać wątpliwości dotyczące zeznań podatkowych osób fizycznych i usługi Twój e-PIT. Katalog spraw podatkowych, jako temat wideorozmowy, będzie w przyszłości rozwijany, w ramach Multikanałowego Centrum Komunikacji.
Jesteśmy otwarci na potrzeby podatników. Dostosowujemy usługi KAS do różnych grup naszych klientów, również tych ze szczególnymi potrzebami. Dzięki wideorozmowie osoby posługujące się językiem migowym mogą skontaktować się z naszym ekspertem i uzyskać potrzebne informacje. Mogą to zrobić z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do internetu i urządzenie z kamerą, podkreśliła wiceszefowa KAS Małgorzata Krok.
Jak umówić się na spotkanie z pracownikiem i tłumaczem?
Tego typu rozwiązania są szansą na eliminowanie barier komunikacyjnych w administracji skarbowej. Wideorozmowę można umówić elektronicznie, wypełniając specjalny formularz. Następnie klient otrzyma na maila potwierdzenie i link do spotkania. Usługa dostępna jest we wtorki i czwartki w godzinach 9-12.
Podczas wideorozmowy można uzyskać informacje zarówno w sprawach ogólnych, jak i indywidualnych. Informacje indywidualne zostaną przekazane, jeśli rozmówca uwierzytelni się telePINem wygenerowanym w e-Urzędzie Skarbowym, zaznaczyła KAS.
Źródło: PAP
