Trendy na rynku telekomunikacyjnym: czy może być coś więcej niż rozmowy bez limitów? [Notka PR]

Redakcja
Na początku przełomem było samo wynalezienie komórki. Później zaskakiwały ich coraz mniejsze rozmiary, kolorowe wyświetlacze, z czasem – multimedialne funkcje. Razem z ewolucją urządzeń zmieniały się standardy korzystania z mobilnych telefonów – od minuty rozmowy za kilka złotych do połączeń nielimitowanych. Czy da się jeszcze zaskoczyć czymś klientów?

Pierwsza sieć telefonii komórkowej w Polsce ruszyła na początku lat 90. Posiadanie wtedy komórki było symbolem bogactwa, podkreślało status, wiązało się przeważnie z prowadzeniem biznesu na uwolnionym po latach rynku. Przez cztery lata w telefony komórkowe wyposażyło się ponad 50 tys. abonentów – w 1995 roku była to zawrotna liczba, a Polska stała się w naszej części Europy liderem aktywowanych kont.

Kiedyś pre-paid, dzisiaj dostęp do sieci

Z czasem na rynek usług telekomunikacyjnych dołączali kolejni operatorzy, rozpoczęła się walka o klientów. Sieci komórkowe dla ich pozyskania proponowały nowoczesne rozwiązania: oferty pre-paid, czyli popularne telefony na kartę, sekundowe naliczanie, pakiety tanich minut i SMS-ów, komórki za
złotówkę, wreszcie – dostęp do Internetu za pomocą telefonu. Dzisiaj nie trzeba mieć pod ręką komputera, żeby móc odebrać pocztę, wysłać mail, opłacić rachunki czy przeprowadzić wideo rozmowę. Nowoczesne telefony i coraz szybszy Internet oferowany przez operatorów komórkowych sprawiają, że już prawie połowa Polaków korzysta ze smartfonów. Zwykłe telefony odchodzą do lamusa.

Zmieniły się oferty, wzrosły oczekiwania

Razem z urządzeniami sprzed lat przeszłością stają się kolejne rozwiązania w ofertach telekomunikacyjnych. Jeszcze dwa lata temu, gdy na rynek wprowadzono nielimitowane rozmowy, wydawało się, że klienci otrzymali to, czego od zawsze potrzebowali. Szansa prowadzenia nieograniczonych rozmów bez konieczności martwienia się o wysokość rachunku była czymś niewyobrażalnym w stosunku do stawek za minutę rozmowy z lat 2001-2002 na poziomie nawet 3 złotych. Jednak po dwóch latach od rozpowszechnienia rozmów nielimitowanych okazało się, że klienci potrzebują więcej niż tylko nielimitowanych połączeń. Wzrosły zwłaszcza oczekiwania przedsiębiorców, dla których równie ważne co oferty nieograniczonych rozmów są w abonamencie też ubezpieczone smartfony w niskich cenach, aplikacje mobilne, np. nawigacja w telefonie czy archiwizowanie danych w chmurze.

Coś więcej niż brak limitów? To możliwe

Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszło Orange, wprowadzając nowe przełomowe plany Orange Biz. To nowy standard abonamentu, dzięki któremu np. w ofercie za 60 zł (plus VAT) przedsiębiorcy otrzymują nielimitowane rozmowy i dobry telefon. Skorzystanie z tego abonamentu to możliwość nieograniczonych połączeń z numerami Orange i stacjonarnymi, a dodatkowo 250 minut do wykorzystania na rozmowy z wszystkimi sieciami, 2 GB Internetu w najnowszej technologii LTE i smartfon w atrakcyjnej cenie. Dzięki przełomowym planom Orange Biz przedsiębiorcy mogą zyskać więcej w nowym standardzie abonamentu – bo Orange Biz to więcej niż standard.

Notka PR

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Trendy na rynku telekomunikacyjnym: czy może być coś więcej niż rozmowy bez limitów? [Notka PR] - Nowa Trybuna Opolska

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu