Rossmann jest najwyżej ocenianym sprzedawcą w Polsce przez klientów - wynika z badania OC&C Proposition Index 2017. W pierwszym badaniu (2012) Rossmann był na trzecim miejscu. W kolejnych latach (od 2013 do 2016) zajmował pozycję wicelidera.
Za co klienci cenią Rossmanna najbardziej? Szeroki wybór wysokiej jakości produktów w korzystnych cenach, ciekawą inspirację do zakupów, a także rozbudowane kanały on-line (drogeria internetowa, aplikacja Rossmann PL i Klub Rossmann).
Po czterech latach (za każdym razem sieć była druga) Rossmann zamienił się miejscami z Allegro.
Rossmann, Allegro i Empik to trzy sieci handlowe najlepiej oceniane przez konsumentów w Polsce. Jednocześnie Rossmann może poszczycić się tytułem lidera w kategorii "drogerie", znacznie dystansując konkurencję w ogólnej punktacji.
Wcześniej Rossmann otrzymał dwa inne prestiżowe wyróżnienia podczas EuropaProperty CEE Retail Awards, najważniejszego wydarzenia w branży detalistów w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma otrzymała tytuł "Specialty Retailer over 450 sqm" i została nagrodzony jako specjalista w branży detalistów ze sklepami o powierzchni powyżej 450 mkw. Drugą nagrodę - "Loyalty Programme" przyznano za wprowadzenie i funkcjonowanie Klubu Rossmann. Do programu zniżek można przystąpić instalując aplikację Rossmann PL, by korzystać z rabatów i promocji dostosowanych do potrzeb konkretnych klientów, a okazując aplikację przy kasie podczas zakupów w drogeriach Rossmann, wspiera się lokalne organizacje charytatywne.
OC&C prowadzi globalny program Retail Proposition Index, badający postrzeganie sieci handlowych w oczach konsumentów. Objętym jest nim 10 krajów na całym świecie m.in. Polska, Niemcy, Francja, Stany Zjednoczone, Chiny czy Brazylia. Respondenci odpowiadają na pytania dotyczące ponad 650 różnych sieci handlowych.
