W niedziele i dni powszednie zakupy najbardziej lubimy robić w Rossmannie. Gdzie jeszcze i dlaczego?

AIP
Rossmann
Po czterech latach zmienił się lider wśród sklepów, w których najbardziej lubimy robić zakupy. Allegro ustąpił miejsca Rossmannowi. Ta popularna w Polsce sieć sklepów z kosmetykami, która systematycznie uzupełnia swój asortyment także o produkty spożywcze, przez minione cztery lata była wiceliderem. Do sukcesu z pewnością rpzyczyniłą się też rozbudowa kanałów e-sprzedaży. Na trzecim miejscu w ub.r. zdaniem klientów jest Empik.

Rossmann jest najwyżej ocenianym sprzedawcą w Polsce przez klientów - wynika z badania OC&C Proposition Index 2017. W pierwszym badaniu (2012) Rossmann był na trzecim miejscu. W kolejnych latach (od 2013 do 2016) zajmował pozycję wicelidera.

Za co klienci cenią Rossmanna najbardziej? Szeroki wybór wysokiej jakości produktów w korzystnych cenach, ciekawą inspirację do zakupów, a także rozbudowane kanały on-line (drogeria internetowa, aplikacja Rossmann PL i Klub Rossmann).

Po czterech latach (za każdym razem sieć była druga) Rossmann zamienił się miejscami z Allegro.
Rossmann, Allegro i Empik to trzy sieci handlowe najlepiej oceniane przez konsumentów w Polsce. Jednocześnie Rossmann może poszczycić się tytułem lidera w kategorii "drogerie", znacznie dystansując konkurencję w ogólnej punktacji.

Wcześniej Rossmann otrzymał dwa inne prestiżowe wyróżnienia podczas EuropaProperty CEE Retail Awards, najważniejszego wydarzenia w branży detalistów w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma otrzymała tytuł "Specialty Retailer over 450 sqm" i została nagrodzony jako specjalista w branży detalistów ze sklepami o powierzchni powyżej 450 mkw. Drugą nagrodę - "Loyalty Programme" przyznano za wprowadzenie i funkcjonowanie Klubu Rossmann. Do programu zniżek można przystąpić instalując aplikację Rossmann PL, by korzystać z rabatów i promocji dostosowanych do potrzeb konkretnych klientów, a okazując aplikację przy kasie podczas zakupów w drogeriach Rossmann, wspiera się lokalne organizacje charytatywne.

OC&C prowadzi globalny program Retail Proposition Index, badający postrzeganie sieci handlowych w oczach konsumentów. Objętym jest nim 10 krajów na całym świecie m.in. Polska, Niemcy, Francja, Stany Zjednoczone, Chiny czy Brazylia. Respondenci odpowiadają na pytania dotyczące ponad 650 różnych sieci handlowych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

s
srempik jest

Empik, Empik  to dlaczego go nie ma w Ostrołęce ? Rozbudowali Bursztynowa, a Empiku jak nie było tak nie ma !

C
Cywil
Aplikacja tej firmy jest jedną z najbardziej szpiegujacych jakie oferują sieci, to po pierwsze , po drugie może i mają asortyment ale w porównaniu koszyka zakupowego wypadają bardzo słabo czytaj drogi sklep...wreszcie najważniejsze handluje prawie tylko artykułami największych firm ,Nie uswiadczysz tam np zwykłego szamponu ziołowego -handluja tym co oni chcą a nie tym czego klient szuka.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu