1 z 6
Przewijaj galerię w dół
Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w Internecie, np. poprzez porównanie cen. Natomiast sprawdzenie, przymierzenie i zakup odbywa się w kanale tradycyjnym.

2 z 6
Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w Internecie, np. poprzez porównanie cen. Natomiast sprawdzenie, przymierzenie i zakup odbywa się w kanale tradycyjnym.

3 z 6
Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w Internecie, np. poprzez porównanie cen. Natomiast sprawdzenie, przymierzenie i zakup odbywa się w kanale tradycyjnym.

4 z 6
Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w...
fot. Arkadiusz Wojtasiewicz / Polska Press

Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w Internecie, np. poprzez porównanie cen. Natomiast sprawdzenie, przymierzenie i zakup odbywa się w kanale tradycyjnym.

Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

AI nie jest zarezerwowane tylko dla wielkich korporacji. Każdy może z niej korzystać

AI nie jest zarezerwowane tylko dla wielkich korporacji. Każdy może z niej korzystać

MTP zmienia się w Poznań Event Hub. Prezes targów wyjaśnia, co to oznacza

ROZMOWA
MTP zmienia się w Poznań Event Hub. Prezes targów wyjaśnia, co to oznacza

Liderka opozycji o sytuacji w Białorusi: Zatrzymują nawet za zły kolor skarpetek

Liderka opozycji o sytuacji w Białorusi: Zatrzymują nawet za zły kolor skarpetek

Zobacz również

Lewandowska na Impact 25’: Polacy bardzo dużo pracują. Czas na rewolucję zdrowotną

Lewandowska na Impact 25’: Polacy bardzo dużo pracują. Czas na rewolucję zdrowotną

Barack Obama: "Siła wynika z tego, z iloma osobami jesteś w stanie się porozumieć"

Barack Obama: "Siła wynika z tego, z iloma osobami jesteś w stanie się porozumieć"