5 z 6
Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

Konsumenci coraz częściej inicjują proces zakupowy w Internecie, np. poprzez porównanie cen. Natomiast sprawdzenie, przymierzenie i zakup odbywa się w kanale tradycyjnym.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

7 stref dających 7 nowych szans rozwojowych - tak chce zmieniać się Toruń

7 stref dających 7 nowych szans rozwojowych - tak chce zmieniać się Toruń

Kiedyś szewc, dziś Żabka. Tak zmieniły się zakupy na polskich ulicach

Kiedyś szewc, dziś Żabka. Tak zmieniły się zakupy na polskich ulicach

Polecamy

Nie potrzeba działki ani pozwolenia. Minidomki podbijają Polskę

ROZMOWA
Nie potrzeba działki ani pozwolenia. Minidomki podbijają Polskę

Światowi liderzy, wybitni przedsiębiorcy, trendsetterzy - zobaczcie zdjęcia z Impact!

Światowi liderzy, wybitni przedsiębiorcy, trendsetterzy - zobaczcie zdjęcia z Impact!

7 stref dających 7 nowych szans rozwojowych - tak chce zmieniać się Toruń

7 stref dających 7 nowych szans rozwojowych - tak chce zmieniać się Toruń