W poniedziałek 17 kwietnia użytkownicy banku PKO BP zgłaszali liczne problemy z działaniem aplikacji mobilnej. Nie mogli zalogować się na swoje konto, ani wykonywać przelewów BLIK. Jak się okazuje, problem tego dnia nie dotyczył wyłącznie banku PKO.
Awaria PKO BP
Największe problemy z bankowością mobilną mieli użytkownicy banku PKO BP. Zgłaszali oni awarię na infolinii banku, a także pisali skargi na oficjalnym profilu banku na Facebooku.
facebookfacebookfacebook
Awarię potwierdzają pracownicy banku.
Awaria polskich aplikacji bankowych 17.04.2023
Jak wynika z analizy portalu Downdetector, awaria dała się we znaki także użytkownikom innych polskich banków. W każdym z nich zarejestrowano nagły wzrost problemów z aplikacją mobilną w okolicach godziny 8 rano 17 kwietnia.
DowndetectorDowndetectorDowndetectorfacebook
Póki co, powód awarii bankowości mobilnej w tak wielu bankach nie jest znany.