Biedronka nadal sponsorem reprezentacji Polski
Od kilkunastu lat Biedronka pozostaje jednym z kluczowych partnerów Polskiego Związku Piłki Nożnej. Sieć brała udział w licznych kampaniach wspierających reprezentację zarówno w czasach sukcesów, jak i kryzysów.
W odpowiedzi na naszą prośbę o komentarz do obecnej napiętej sytuacji między selekcjonerem reprezentacji Polski Michałem Probierzem a Robertem Lewandowskim, Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych sieci Biedronka, podkreślił, że lojalność wobec kadry pozostaje niezmienna.
– Sieć Biedronka nieprzerwanie już od ponad 15 lat sponsoruje piłkarską reprezentację Polski. To my wprowadziliśmy do języka kibiców hasło "Wszyscy jesteśmy drużyną narodową". To hasło zobowiązuje, by zawsze grać zespołowo, a szczególnie w przededniu ważnego eliminacyjnego meczu. We wtorek w Finlandii wszyscy będziemy kibicować Biało-Czerwonym – przekazał nam Mierzwa.
Stanowisko sieci wpisuje się w szerszy kontekst niepokoju części sponsorów o wizerunek reprezentacji po medialnym konflikcie pomiędzy trenerem a wybitnym piłkarzem, gwiazdorem FC Barcelony. Przypomnijmy, że w niedzielę wieczorem 158-krotny reprezentant Polski stracił opaskę kapitańską po 11 latach na rzecz Piotra Zielińskiego. Biedronka jednak wyraźnie sygnalizuje, że niezależnie od kontrowersji zamierza pozostać w drużynie.
We wtorek przed biało-czerwonymi jeden z kluczowych meczów eliminacji mistrzostw świata 2026. Polacy zmierzą się w Helsinkach z Finlandią.
Biznes
