Eksperci o reklamach Biedronki ze zwierzętami: - Absurd pod strategię: wyróżnij się, albo zgiń

Redakcja
"Nawet niedźwiedzie kupują w Biedronce"
"Nawet niedźwiedzie kupują w Biedronce" Biedronka
Rodzina niedźwiedzi robi zakupy w Biedronce...

Jeleń tańczy za kierownicą samochodu, na którego dachu leży związany myśliwy lub ćwiczy na bieżni w siłowni - wszystkie te reklamy kończą się hasłem: „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce".  Wirtualnemedia.pl zapytały o komentarz strategów reklamowych, którzy  są zgodni, że dość absurdalny humor reklam ze zwierzętami to spora zmiana w komunikacji marketingowej Biedronki, w ostatnim okresie raczej zachowawczej i mającej charakter produktowy.

 

Widać, że Biedronka chce się wyróżnić w komunikacji sklepów dość abstrakcyjnym humorem i to jej się udało. Co więcej, oglądając reklamę pierwszy czy drugi raz, nie chce się jej przełączać. Zaskakujące jest trochę odejście od komunikowania polskości w produktach sprzedawanych w Biedronce i skupienie się na samej cenie - dodaje Krzysztof Bogdalik, startegic planner w Grey Group. - Spoty Biedronki ze zwierzętami mogą sugerować, że supermarkety zaczynają przyjmować strategię: „wyróżnij się albo giń", bo najwyraźniej ceny nie mogą już być niższe od najniższych - mówi Wirtualnymmediom.pl Marcin Piwnicki, creative director w agencji Peppermint.

 

Wątpliwości ekspertów budzi natomiast pokazywanie niskich cen jako czegoś równie zaskakującego jak zwierzęta zachowujące się jak ludzie.  Z drugiej strony eksperci zwracają uwagę, że zgodnie z badaniami koszyka zakupowego, ceny w sklepach Biedronki nie są wcale najniższe, co konsumenci zaczynają dostrzegać, dlatego slogan z zaskakująco niskimi cenami jest uzasadniony - czytamy na www.wirtualnemedia.pl.

 

 

Źródło: wirtualnemedia.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Eksperci o reklamach Biedronki ze zwierzętami: - Absurd pod strategię: wyróżnij się, albo zgiń - Gazeta Pomorska

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu