Czytamy o tym na wirtualnychmediach.pl, które piszą też, że w internecie pojawiły się już przeróbki spotu oparte na memach. Niektórzy swoje negatywne opinie i spostrzeżenia wyrazili na facebookowym fanpage'u Media Expert.
"Przeklinam, gdy mijam Media Expert"
- Blok reklamowy - Polsat - godzina 17:37. Wasza debilna reklama leci 3 raz w ciągu 10 minut. Brawo, już wiemy, jak narobić sobie wrogów jedną reklamą. Brawo! - relacjonowała 25 grudnia Karolina Skuza, którą cytują wirtualnemedia.pl. I wspominaja także o innym wpisie: - Dzisiaj na Eska Tv leciała w ciągu godziny 10 razy. Nigdy w życiu u was nic nie kupię! - Jolanty Vollmuller.
Na fanpage'u, na którym przez świąteczne dni pojawiały się tak jak normalnie informacje o promocjach produktowych, tylko w sobotę zamieszczono kilkanaście wpisów krytykujących, najczęściej dosadnie, reklamę z Eweliną Lisowską. "Za te reklamy w tv, ktoś powinien was zastrzelić. Od dzisiaj jesteście "menda ekspert'", "Podczas jednej przerwy reklamowej Wasza reklama potrafi 3 razy zdenerwować, a przejeżdżając obok sklepu nadużywam wulgarnych słów. Wydaje mi się, że nie tylko ja tak mam, gdyż wśród znajomych nie znalazłem nikogo, kto byłby nią zachwycony" - to ponoć najłagodniejsze z postów, na które powołują się wirtualnemedia.pl.
Czytamy tam też, że ostatnich dniach pojawiło się też kilka śmiesznych parodii wideo, w których swoją irytację reklamą Media Expert pokazują bohaterowie internetowych memów: Chuck Norris, Hitler podczas słynnej sceny z filmu "Upadek" czy Siara z "Kilera". Na Facebooku w ostatnich dniach założono kilka anty-fanpage'y Media Expert, z których jeden - "Rzygam reklamą Media Expert" - w sobotę wieczorem miał już 20 tys. użytkowników.
Z ostatniej chwili: Jak podała Wirtualna Polska, sieć Media Expert podjęła decyzję o ograniczeniu emisji telewizyjnych spotów. To efekt zmasowanej krytyki pod adresem firmy, jaką wywołała wyjątkowo agresywna kampania w radiu i telewizji w ostatnich tygodniach.
Wygląda na to, że zirytowani spotami o "włączaniu niskich cen" odbiorcy odnieśli sukces. Krytyka pod adresem nachalnej reklamy z Ewelina Lisowską, zmusiła władze sieci do podjęcia konkretnych kroków. Jak poinformował rzecznik prasowy firmy, Michał Mystkowski, zdecydowano się "w najbliższych dniach zmniejszyć intensywność kampanii reklamowej z udziałem Eweliny Lisowskiej".
Internaci skrytykowali także bożonarodzeniową akcję Empiku z udziałem Nergala i Marii Czubaszek - o tym z kolei czytamy w press.pl.
Przypomijmy, oburzenie wywołało głównie to, że znany ze swoich satanistycznych poglądów Nergal oraz Czubaszek, która publicznie przyznała się do wykonywania aborcji, wystąpili w świątecznej reklamie. "Satanista i aborcjonistka nad kołyską Dzieciątka" - oburzały się również niektóre prawicowe media.
Czytaj: Nergal i jego Behemoth ukarany grzywną i deportowany z Rosji
Ostatecznie - według Empiku zgodnie z mediaplanem kampanii - spoty z Czubaszek i Nergalem przestały być emitowane, a ze sklepów zniknęły przedstawiające ich plakaty promocyjne. 23 grudnia Olaf Szymanowski, prezes Empiku, przeprosił wszystkich urażonych tą kampanią - pisze press.pl
Źródło: Wirtualnemedia.pl, Press.pl, wp.pl
