Nowa era dystrybucji prasy
InPost, znany z innowacyjnych rozwiązań, wprowadza nową funkcjonalność swoich maszyn – dostawę „Tygodnika Powszechnego”. Od 26 marca klienci będą mogli odbierać swoje czasopismo w wybranym Paczkomacie. To kolejny krok w rozwoju usług oferowanych przez InPost, który stale poszerza swoją ofertę, dostosowując się do zmieniających się potrzeb rynku.
InPost nieustannie wprowadza nowe rozwiązania, które mają na celu ułatwienie życia codziennego swoim klientom. Jak podkreśla Rafał Brzoska, CEO i założyciel InPost:
– InPost jest prekursorem nowych rozwiązań i stale rozszerza funkcjonalności maszyn Paczkomat. Tym razem umożliwiamy dostawy prasy drukowanej. Już na drugi dzień od nadania tygodnik może trafić do ulubionej maszyny InPost. Dzięki naszej szerokiej sieci punktów out-of-home zapewniamy rozwiązania, które ułatwiają codzienne funkcjonowanie – a także zastępują na przykład stacjonarne punkty sprzedaży prasy, których sieć jest coraz mniejsza. Jesteśmy blisko naszych klientów i szybko reagujemy na ich potrzeby – w taki sposób budujemy naszą przewagę konkurencyjną – wskazał Rafał Brzoska, CEO i założyciel InPost, cytowany w komunikacie.
Ekologiczne Inicjatywy InPost
InPost nie tylko wprowadza innowacyjne rozwiązania dla swoich klientów, ale także angażuje się w działania proekologiczne. Jednym z takich projektów są EKOzwroty, realizowane we współpracy z Fundacją Odzyskaj Środowisko. Program ten cieszy się rosnącą popularnością, a w 2024 roku nadano ponad 130 tysięcy przesyłek, z czego 70 proc. nadawało się do dalszego wykorzystania.
EKOzwroty to inicjatywa, która pozwala na darmowe nadawanie przesyłek z tekstyliami i obuwiem, które trafiają do potrzebujących. To rozwiązanie nie tylko wspiera ochronę środowiska, ale także pomaga osobom w trudnej sytuacji życiowej, dostarczając im niezbędne rzeczy.
InPost to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce.
Grupa InPost na koniec 2024 roku dysponowała ponad 82 000 punktami out-of-home, w tym prawie 47 000 nowoczesnych urządzeń Paczkomat i ponad 35 000 punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2024 roku firma obsłużyła ponad miliard przesyłek.
