Co się dzieje z przelewami? „Pieniądze nie przechodzą”
Internauci poinformowali w mediach społecznościowych, że mają problem z realizacją transakcji za pośrednictwem internetowego kantoru Cinkciarz.pl.
– Zleciłem przelew kilka dni temu i ciągle nie został on zrealizowany. Wygląda to tak, jakby transakcja została zamrożona lub zawieszona, pieniądze nie przechodzą – czytamy w komentarzu internauty.
– Od wtorku 17 września czekamy na realizację zleconego przez nas przelewu na 25 tysięcy euro. Pragnę nadmienić, że o problemach technicznych użytkownik serwisu zlecający transakcję powinien być poinformowany przed przystąpieniem do realizacji jakiegokolwiek przelewu – napisał inny klient, cytowany przez TVN24.pl.
Inna osoba napisała, że ma „zablokowane” 5 tys. zł, a na wypłatę pieniędzy czeka od ubiegłego wtorku.
Za opóźnienia winna usterka techniczna
Internetowy kantor wyjaśnił, co się stało. Poinformował na swojej stronie, że opóźnienia są spowodowane usterką techniczną.
W czwartek 26.09.2024 r. realizacja transakcji wymiany walut i przekazów pieniężnych może być opóźniona z przyczyn technicznych niezależnych od Cinkciarz.pl. Z analizy informatycznej wynika, że usterka może potrwać do końca października, ale zrobimy co w naszej mocy, aby wszystko wróciło do normy jak najszybciej. Nasze pozostałe usługi działają bez zarzutu. Przepraszamy za ew. utrudnienia – czytamy w komunikacie wydanym przez firmę.
Niektórzy klienci zrozumieli to w taki sposób, że na pieniądze będą musieli czekać aż do końca października. Marcin Starkowski, rzecznik firmy doprecyzował na stronie TVN24.pl, że kilkudniowe opóźnienia mogą występować do końca października.
Źródło: TVN24
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!
