Restauracje McDonald’s zlokalizowane są w ponad 150 miastach na terenie całego kraju. Blisko 75 proc. z nich to obiekty franczyzowe prowadzone przez niezależnych polskich przedsiębiorców. Liczba placówek McDonald’s w niedługim czasie przekroczy 400. Otwarcie każdego kolejnego lokalu sieci to inwestycja rzędu 6-7 mln złotych.
– Polska należy do najintensywniej rozwijających się rynków McDonald’s na świecie. Efekt 25 lat obecności Złotych Łuków nad Wisłą jest imponujący. Znaczące inwestycje, regularnie wprowadzane innowacje i nowości. Marka nowoczesna i liczący się pracodawca. Lider branży. Dzisiaj, oprócz najwyższej jakości produktów oraz obsługi zorientowanej na gości, stawiamy na personalizację oferty i stosowanie najnowszych technologii w codziennej działalności. Jednak filary naszej sieci są niezmienne. Oferta doskonałych burgerów i wzorowe współdziałanie wszystkich elementów systemu. Pracownicy, dostawcy i franczyzobiorcy – bez ich zaangażowania tak dynamiczny rozwój nie byłby możliwy – mówi Krzysztof Kłapa, McDonald’s Polska.