Podczas bierfingu w interaktywnej przestrzeni „Smart City Room” zaprezentowali zaprezentują case studies rozwiązań wdrożonych zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. Prezentacja odbyła się w cyfrowej ciężarówce prezentującej przyszłość transformacji cyfrowej biznesu. Na uczestników w jej wnętrzu czekała interaktywna sala, sterowana głosowo i dotykowo z centralnego panelu oraz otoczona ekranem 360 stopni. Za jej pomocą eksperci SAP w przystępny sposób zaprezentowali partnerom niemal pełen wachlarz technologii, które firma stworzyła z myślą o 26 branżach.
Uczestnicy prezentacji przeszli ścieżkę wielokanałowego kontaktu klienta z marką, poznali
rozwiązania SAP C/4 HANA wspierające relacje B2C. Eksperci z SAP Polska udostępnili wyniki badań i case studies transformacji cyfrowej oraz opowiedzieli o wdrożeniach m.in. IoT, Big Data, machine learning. - W sposób nieszablonowy pokazujemy naszym klientom jak wyobrażamy sobie ideę nowoczesnego przedsiębiorstwa. Testowaliśmy nowe rozwiązania w interaktywnym pokoju i postanowiliśmy, że zrobimy jego interaktywną wersję, aby dotrzeć do klientów – mówił podczas prezentacji Tomasz Niebylski, dyrektor rozwoju sprzedaży SAP Polska.
Firma SAP jest jednym z liderów rynku aplikacji biznesowych. Pomaga firmom ograniczać szkodliwe skutki zbytniej złożoności systemów, tworzy nowe możliwości rozwoju oraz wprowadzania innowacji.
