Podsumowanie pierwszego roku MOL w Polsce. 200 stacji w nowych barwach i milion użytkowników programu lojalnościowego

Piotr Kobyliński
Piotr Kobyliński
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Po pierwszym roku działalności w Polsce MOL Polska dokonał rebrandingu ponad 200 stacji paliw, zaznaczając swoją obecność w całym kraju. W ciągu zaledwie sześciu miesięcy od debiutu, oparty o aplikację mobilną program lojalnościowy MOL Move zdobył z kolei pierwszy milion zarejestrowanych użytkowników. Liczby te pokazują zaufanie i lojalność, jakim nowa marka cieszy się na konkurencyjnym polskim rynku.

Spis treści

Pierwszy rok działalności MOL Polska

Przedstawiciele firmy podczas spotkania dla mediów zorganizowanego na jednej ze świeżo wyposażonych w barwy MOL stacji podsumowali najważniejsze osiągnięcia firmy po pierwszym roku działalności w Polsce. Spotkanie poprowadził polski kierowca wyścigowy i dziennikarz motoryzacyjny – Adam Kornacki.

– Świętowaliśmy dziś liczne sukcesy osiągnięte w ciągu ostatniego roku. Poczyniliśmy w tym czasie znaczące inwestycje, dostosowując nasze stacje do standardów Grupy MOL. Konsekwentnie wzmacnialiśmy też naszą pozycję, jako atrakcyjny, godny zaufania partner dla przedsiębiorców zarządzających stacjami paliw. Planujemy długofalową obecność w Polsce – mówił Péter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich w MOL Group.

Węgierski MOL planuje długofalową obecność w Polsce
Węgierski MOL planuje długofalową obecność w Polsce Fot: facebook.com/MOLPolska

MOL coraz bardziej rozpoznawalny

Podsumowując debiut na rynku polskim, Richard Austen, dyrektor generalny MOL Polska, wskazał na aspekt rozpoznawalności nowej marki.

– Marka MOL nie była dotąd znana w Polsce, stąd przedstawienie jej klientom i partnerom oraz zdobycie ich zaufania stanowiły najważniejsze wyzwanie minionego roku. Obecnie, dzięki konsekwentnej strategii marketingowej, dwie trzecie polskich kierowców zna MOL, a co piąty skorzystał z naszej oferty. Spodziewamy się rosnącej liczby zadowolonych klientów na stacjach MOL w całej Polsce – powiedział.

– MOL planuje długofalową obecność w Polsce, aktywnie poszukując nowych możliwości rozwoju – podsumował Richard Austen, zapowiadając, że ambicje firmy pozostają bez zmian.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Podsumowanie pierwszego roku MOL w Polsce. 200 stacji w nowych barwach i milion użytkowników programu lojalnościowego - Portal i.pl

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu