Spis treści
Pierwszy rok działalności MOL Polska
Przedstawiciele firmy podczas spotkania dla mediów zorganizowanego na jednej ze świeżo wyposażonych w barwy MOL stacji podsumowali najważniejsze osiągnięcia firmy po pierwszym roku działalności w Polsce. Spotkanie poprowadził polski kierowca wyścigowy i dziennikarz motoryzacyjny – Adam Kornacki.
– Świętowaliśmy dziś liczne sukcesy osiągnięte w ciągu ostatniego roku. Poczyniliśmy w tym czasie znaczące inwestycje, dostosowując nasze stacje do standardów Grupy MOL. Konsekwentnie wzmacnialiśmy też naszą pozycję, jako atrakcyjny, godny zaufania partner dla przedsiębiorców zarządzających stacjami paliw. Planujemy długofalową obecność w Polsce – mówił Péter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich w MOL Group.

MOL coraz bardziej rozpoznawalny
Podsumowując debiut na rynku polskim, Richard Austen, dyrektor generalny MOL Polska, wskazał na aspekt rozpoznawalności nowej marki.
– Marka MOL nie była dotąd znana w Polsce, stąd przedstawienie jej klientom i partnerom oraz zdobycie ich zaufania stanowiły najważniejsze wyzwanie minionego roku. Obecnie, dzięki konsekwentnej strategii marketingowej, dwie trzecie polskich kierowców zna MOL, a co piąty skorzystał z naszej oferty. Spodziewamy się rosnącej liczby zadowolonych klientów na stacjach MOL w całej Polsce – powiedział.
– MOL planuje długofalową obecność w Polsce, aktywnie poszukując nowych możliwości rozwoju – podsumował Richard Austen, zapowiadając, że ambicje firmy pozostają bez zmian.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl
dś