Jak podaje spółka w komunikacie po otrzymaniu do 10 mln zł finansowania od zagranicznego funduszu inwestycyjnego - Global Corporate Finance Opportunities 30, E-Shopping Group S.A. planuje inwestycję w rozwój marek własnych oraz nowe przejęcia, które pozwolą jej znacząco zwiększyć przychody w perspektywie 2 najbliższych lat.
- W trzecim kwartale 2024 r. wypracowaliśmy przychody netto ze sprzedaży na poziomie 0,27 mln zł, uzyskując jednocześnie wzrostowy poziom sprzedaży za 3 kwartały br. względem analogicznego okresu ub.r. E-Shopping Group odnotowuje stały rozwój, a naszym celem jest jego przyspieszenie poprzez realizację szeregu działań związanych ze zwiększaniem przychodów i skalowaniem kluczowych obszarów działalności operacyjnej - powiedział Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.
Spółka będąca właścicielem 7 sklepów internetowych prowadzonych w modelu dropshippingowym oraz marki własnej Bentivolio zawarła w październiku br. umowę inwestycyjną z Global Corporate Finance Opportunities 30, której doradcą jest renomowana zagraniczna grupa inwestycyjna – ABO Securities Ltd. Umowa obejmuje emisję obligacji o wartości do 10 mln zł z możliwością zamiany na akcje po cenie nie niższej niż kurs akcji wynoszący 0,10 zł, a po relistingu – 1,40 zł.
Pozyskane w ten sposób środki spółka przeznaczy na realizację strategicznych planów rozwoju, w tym realizację podpisanych umów, budowę nowych marek własnych oraz możliwość przeprowadzenia akwizycji potencjalnych podmiotów.
- Nowa linia finansowania zapewnia nam stabilność finansową i umożliwia dynamiczną realizację strategicznych planów, które znajdą pozytywne odbicie we wzroście przychodów spółki już w perspektywie najbliższych dwóch lat. Dobrą wiadomością dla naszych Akcjonariuszy jest także osiągnięcie rentowności przez E-Shopping Group, którego spodziewamy się jeszcze w tym roku – podsumowuje Maciej Nowak.
E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping.
