Plebiscyt, skierowany do prężnie działających firm, a organizowany przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców już po raz 18. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 5500 firm**z całej Polski, a 600 z nich zostało Laureatami. W tym gronie znaleźli się między innymi: Drutex, SITA, Itaka, RMF FM, ERGO Pro, Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji, Adampol, czy J.W. Construction, Cerad.
Statuetki Wiktoria przyznawane są w 15 kategoriach. Dodatkowo co roku wręczane są nagrody specjalne Superwiktoria dla osób wyróżniających się na rynku i firm o ugruntowanej renomie. Z okazji „Dnia Kupca” na Gali Wiktoria, jak co roku, zostanie przyzna również Nagroda imienia Wokulskiego.
Firmy do konkursu zostały nominowane przez organizatora, samorząd terytorialny, gospodarczy oraz ambasadorów marki. Przedsiębiorstwa zgłaszały się również bezpośrednio, w tym przypadku organizator dokonał weryfikacji w BIG InfoMonitor.
- W tym roku do konkursu zostało nominowanych ponad 500 przedsiębiorstw, to największa liczba uczestników od kiedy organizujemy plebiscyt - _mówi Waldemar Piórek, pomysłodawca konkursu Wiktoria__– Znak Jakości Przedsiębiorców, prezes Warszawskiej Izby Przedsiębiorców, która jest organizatorem plebiscytu. – Jest to dla nas sygnał, że konkurs taki jak nasz jest potrzebny w polskim środowisku biznesu. Tak duże zainteresowanie to również potwierdzenie renomy oraz informacja, że plebiscyt na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń gospodarczych w kraju._
Szczegółowe informacje można odnaleźć na stronie wiktoriapl.pl
