Portal Spidersweb.pl poinformował, że pracownicy sklepów Biedronka otrzymali dostęp do roboczej wersji sklepu internetowego. Jednocześnie podkreślono, że Biedronka Home, bo tak ma się nazywać sklep, nie będzie oferował produktów spożywczych. – Sklep ten ma zawierać przede wszystkim szeroko rozumiane produkty dla domu. Zostały one podzielone na dziewięć kategorii – czytamy na stronie portalu.
Potwierdzają to dane portalu wirtualnemedia.pl, który miał okazję sprawdzić, jak wygląda i działa sklep. Jak poinformowano, oferta sklepu składa się z następujących kategorii:
- Kuchnia,
- Dom i ogród,
- Elektronika,
- Warsztat i auto,
- Sport i hobby,
- Zdrowie i uroda,
- Dziecko,
- Kultura i rozrywka,
- Moda.
– Na stronie prezentowane są też kolekcje tematyczne jak Śpij dobrze, Świeżo i lekko czy Apetyt na gotowanie, znajdziemy tam ponadto teksty mające inspirować do zakupu wybranych produktów – pisze portal wirtualnemedia.pl.
Ponadto dodano, że internetowa wersja sklepu Biedronka będzie oferowała produkty marek własnych sieci, tu wymieniono m.in. Smukee, Hoffen, Tom&Rose, Niteo czy Elefun. W asortymencie znajdą się także produkty takich firm jak np. Ambition, MG Home, MPM i Puccini. Sklep ma umożliwić klientom zakup produktów sezonowych, „które często szybko znikają z fizycznych placówek”.
Z informacji wirtualnemedia.pl wynika, że wysyłka zakupów ma następować w ciągu 48 godzin, a szama dostawa „będzie realizowana kurierem lub do maszyn paczkowych”. – Na zwrot produktów klienci mają standardowo 30 dni – donosi portal. Z kolei za zamówienia będzie można płacić kartą płatniczą, Blikiem, przelewem albo przy pomocy Twisto Pay.
Jednocześnie poinformowano, że rejestracja w sklepie będzie wymagała założenia karty Moja Biedronka. Portal przypomina, że w przypadku sprzedaży produktów spożywczych możliwe jest ich zamówienie w ramach aplikacji Glovo.