Popularna sieć dyskontów otwiera sklep internetowy. W ofercie zabraknie artykułów spożywczych. Co będzie można kupić?

MB
Opracowanie:
Sklep ma zawierać przede wszystkim szeroko rozumiane produkty dla domu.
Sklep ma zawierać przede wszystkim szeroko rozumiane produkty dla domu. Lucyna Nenow / Polska Press
Sieć dyskontów Biedronka uruchomiła sklep internetowy z ofertą niespożywczą – poinformował portal wirtualnemedia.pl. Oferta sklepu ma składać się z dziewięciu kategorii, jednak najprawdopodobniej nie znajdziemy w niej produktów spożywczych. Ponadto nie podano, kiedy sklep miałby oficjalnie wystartować.

Portal Spidersweb.pl poinformował, że pracownicy sklepów Biedronka otrzymali dostęp do roboczej wersji sklepu internetowego. Jednocześnie podkreślono, że Biedronka Home, bo tak ma się nazywać sklep, nie będzie oferował produktów spożywczych. – Sklep ten ma zawierać przede wszystkim szeroko rozumiane produkty dla domu. Zostały one podzielone na dziewięć kategorii – czytamy na stronie portalu.

Potwierdzają to dane portalu wirtualnemedia.pl, który miał okazję sprawdzić, jak wygląda i działa sklep. Jak poinformowano, oferta sklepu składa się z następujących kategorii:

  • Kuchnia,
  • Dom i ogród,
  • Elektronika,
  • Warsztat i auto,
  • Sport i hobby,
  • Zdrowie i uroda,
  • Dziecko,
  • Kultura i rozrywka,
  • Moda.

– Na stronie prezentowane są też kolekcje tematyczne jak Śpij dobrze, Świeżo i lekko czy Apetyt na gotowanie, znajdziemy tam ponadto teksty mające inspirować do zakupu wybranych produktów – pisze portal wirtualnemedia.pl.

Ponadto dodano, że internetowa wersja sklepu Biedronka będzie oferowała produkty marek własnych sieci, tu wymieniono m.in. Smukee, Hoffen, Tom&Rose, Niteo czy Elefun. W asortymencie znajdą się także produkty takich firm jak np. Ambition, MG Home, MPM i Puccini. Sklep ma umożliwić klientom zakup produktów sezonowych, „które często szybko znikają z fizycznych placówek”.

Z informacji wirtualnemedia.pl wynika, że wysyłka zakupów ma następować w ciągu 48 godzin, a szama dostawa „będzie realizowana kurierem lub do maszyn paczkowych”. – Na zwrot produktów klienci mają standardowo 30 dni – donosi portal. Z kolei za zamówienia będzie można płacić kartą płatniczą, Blikiem, przelewem albo przy pomocy Twisto Pay.

Jednocześnie poinformowano, że rejestracja w sklepie będzie wymagała założenia karty Moja Biedronka. Portal przypomina, że w przypadku sprzedaży produktów spożywczych możliwe jest ich zamówienie w ramach aplikacji Glovo.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Najem krótkoterminowy - czy zmienią się zasady?

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu