#NieKupujKochaj - taką nazwę nosi akcja, którą zorganizowali pracownicy sklepów sieci Biedronka z całej Polski. Polega ona na fotografowaniu się z rodziną w czasie wolnych niedziel. Na podstawie tych zdjęć powstał spot, który "ma pokazać wszystkim ,że w tych kolejkach do kasy obsługują Was ludzie, którzy też mają rodziny, pasje i prawo do odpoczynku w niedzielę".
Początkowo pracownicy Biedronek wymieniali się zdjęciami za pośrednictwem zamkniętej grupy. Wysyłali sobie zdjęcia, na których było widać, jak w czasie wolnych niedziel spędzają czas ze sowimi rodzicami. Później narodził się pomysł, aby pokazać to szerszemu gronu odbiorców. Tak narodził się pomysł akcji #NieKupujKochaj. Na podstawie nadesłanych zdjęć i filmów stworzono spot, który można już oglądać na kanale YouTube. Widać na nim, jak pracownicy Biedronek wykorzystują wolne niedziele i poświęcają ten czas swoim rodzinom.
"Spot dla pracowników, z pracownikami i do społeczeństwa, oraz pracodawców. Pracownicy sklepu mają w końcu prawo do wolnej niedzieli" - pisze na swoim facebooku Robert Jacyno, rzecznik NSZZ Solidarność' 80 w Jeronimo Martins Polska. "Film nie jest przeciw komuś, ani przeciw pracodawcom ani klientom. Film jest by pokazać wszystkim ,że w tych kolejkach do kasy obsługują Was ludzie, którzy też mają rodziny, pasje i prawo do odpoczynku w niedzielę" - dodaje R. Jacyno.
