Zgodnie z raportem rocznym wynika, że Orange Polska miał zysk operacyjny na poziomie 1 419 mln zł wobec 1 221 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDAaL sięgnął 3 324 mln zł wobec 3 179 mln zł zysku rok wcześniej. Z kolei skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 12 732 mln zł w 2024 r. wobec 12 970 mln zł rok wcześniej. W ujęciu jednostkowym zysk netto w całym 2024 r. wyniósł 1 077 mln zł wobec 782 mln zł zysku rok wcześniej.
- W 2025 roku wchodzimy w nowy okres strategiczny. Planujemy przedstawić szczegóły społeczności finansowej podczas specjalnego wydarzenia w marcu. Zakładamy, że nowa strategia będzie opierać się na głównych filarach strategii .Grow, wprowadzając jednocześnie kilka nowych elementów. Dostrzegamy dalszy potencjał wzrostu na rynku światłowodowym i zamierzamy rozszerzyć naszą sieć światłowodową, aby dotrzeć z naszymi usługami do jeszcze większej liczby gospodarstw domowych – napisała w liście do akcjonariuszy prezes Liudmila Climoc.
Dodała, że na rynku biznesowym spółka będzie nadal rozwijać własne usługi ICT.
- Jednocześnie dostrzegamy potrzebę dalszej transformacji i zwiększania efektywności. Jesteśmy przekonani, że nowa strategia stworzy solidne podstawy do dalszego tworzenia wartości dla naszych akcjonariuszy – dodała prezes Climoc.
Orange Polska to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r. i wchodzi obecnie w skład indeksu WIG20. Głównym udziałowcem spółki jest Orange SA posiadający 50,67 proc. akcji.
