- Sklep pod szyldem Pszczółka otworzyłem 5 maja. To drugi market pod tą nazwą w regionie poza znajdującym się w Staszowie. Marka Pszczółka działa w ramach Grupy Majster, która ma już w Polsce 36 sklepów. Wcześniej przez 30 lat prowadziłem sklep z podobnym asortymentem, ale kiedy otrzymałem propozycję, aby otworzyć Pszczółkę, nie wahałem się. Po prostu łatwiej jest działać w grupie, stąd tendencja do partnerstwa także w tej branży. Szkolenia, zjazdy, targi, a także wspólna polityka, reklama i marketing są w grupie bardziej profesjonalne, dużo tańsze i łatwiejsze – mówi Janusz Adamczyk, właściciel sklepu.
W markecie Pszczółka kupić można artykuły malarskie i budowlane, odzież roboczą i obuwie, cement, wapno, chemię budowlaną, gospodarcza, artykuły na dachy, okna, drzwi, parapety, klamki, oświetlenie i artykuły elektryczne, a także suchą zabudowę wnętrz, systemy kominowe, lakiery, tapety, izolacje termiczne, wodochronne, kostkę brukową, materiały ścienne, stropowe, narzędzia, elektronarzędzia i artykuły metalowe
Markety Pszczółka doskonale wpisują się w obecne trendy handlu w dużych sklepach typu dom i ogród. W Pszczółce zakupy zrobi cała rodzina, majsterkowicze i wykonawcy. Różnorodność asortymentu sprawia, że Pszczółka staje się w małych miejscowościach, gdzie powstaje centrum handlowym, w którym każdy mieszkaniec zaspokoi swoje potrzeby.
