PZPN z nowym partnerem

video: Maciej Badowski AIP
Podstawowym zadaniem ekspertów Deloitte we współpracy z PZPN będą działania, które mają zaktywizować Polaków i zachęcić ich do gry w piłkę nożną.
Podstawowym zadaniem ekspertów Deloitte we współpracy z PZPN będą działania, które mają zaktywizować Polaków i zachęcić ich do gry w piłkę nożną. Przemysław Świderski
Udostępnij:
Deloitte został Oficjalnym Partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej.

- Polska piłka nożna przeżywa swój renesans. Sukcesy polskiej reprezentacji oraz obiecujące występy Legii Warszawa w europejskich rozgrywkach piłkarskich są tego najlepszym dowodem. Z tą szansą na dalszy rozwój i nadzieją na dobre wyniki sportowe idzie w parze profesjonalizacja sportu od strony biznesowej – komentuje Jan Kisielewski, Dyrektor, Stratosfera by Deloitte.

Niedawno podpisana umowa Deloitte z PZPN obowiązuje przez rok, tj. do końca stycznia 2018 roku. Podstawowym zadaniem ekspertów Deloitte we współpracy z PZPN będą działania, które mają zaktywizować Polaków i zachęcić ich do gry w piłkę nożną. Efektem ma być dalszy wzrost popularności tej dyscypliny – zaczynając od poziomu rekreacyjnego i amatorskiego, a kończąc na profesjonalnych zawodnikach.

- Aby to osiągnąć, zespół Stratosfera by Deloitte przeprowadzi autorskie i pionierskie badanie, które pozwoli zmapować różne grupy graczy, ich rozkład na mapie Polski oraz motywacje i postawy. Na tej bazie stworzymy kompleksową strategię marketingową, która ma zaowocować jeszcze większym wzrostem zainteresowania Polaków tymże sportem, a także zbuduje konkretny wzrost liczby zarejestrowanych graczy– wyjaśnia Patrycja Venulet, Dyrektor, Stratosfera by Deloitte.

Deloitte przygotuje również strategię usług i doświadczeń klienta we wszystkich punktach styku z marką PZPN, jak i z piłką nożną jako dyscypliną sportu, która wpłynie na wzrost liczby graczy zarejestrowanych w bazie PZPN, na co również zwraca uwagę na poziomie europejskim UEFA.

- Dzisiejszy świat jest digital. Jednym z kluczy do sukcesu jest świadome projektowanie usług z uwzględnieniem doświadczeń klientów (tzw. customer-experience) w kanałach tradycyjnych, jak również w kanałach cyfrowych. Komunikacja musi podążać za konsumentami i wymaganiami rynku – mówi Wiesław Kotecki, Dyrektor w Deloitte Digital.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać renomowanego partnera, jedną z wiodących firm realizujących profesjonalne usługi doradcze. Współpraca z Deloitte jest wynikiem dużej rozpoznawalności, zasięgu i wiarygodności, jaką daje marka PZPN. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie bardzo merytoryczna, na czym wymiernie skorzystają obie strony– mówi Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN. Wraz z wejściem umowy w życie firma Deloitte ma prawo posługiwać się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN”.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Strefa Biznesu
Dodaj ogłoszenie